Toon posts:

Fenestrae Faxination Server of GFIFAXMaker

Pagina: 1
Acties:

• TheQuestion
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-06-2014
Ik zou graag faxen willen versturen en ontvangen over 4 verschillende fax nummers.
De faxen wil ik kunnen ontvangen in Outlook en ook kunnen versturen vanuit Word of Outlook.

Zou ik hievoor het beste Fenestrae Faxination Server of GFI FaxMaker kunnen gebruiken.
Ik wil het gaan gebruiken in combinatie met Exchange 2010.

Ik ken GFI FaxMaker deze kan ook een fax afkomstig vanaf één nummer aan groep mensen kan versturen.
Deze krijg je dan in mailvorm binnen.

Maar zou er een reden zijn om voor Fenestrae Faxination Server te kiezen?

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke redenen zie je zelf, en waarom heb je die niet vermeld? Je zou na al die jaren toch echt wel moeten weten dat we dat hier van je verwachten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• wilhelmstroker
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01-05-2012

wilhelmstroker

Space is the Place

Er zullen vast wel trial versies te krijgen zijn zodat je zelf kunt testen. Die beslissing kunnen wij niet voor je nemen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee