Toon posts:

Windows 7 start zonder bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• klaaspyro
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 29-08 22:07
Hallo allemaal,

Ik ging mijn pc restarten en na de restart word ik naar mijn documenten geloost en krijg verder niets.
Kortom geen startbalk, geen bureaublad etc etc.
Nu wil ik windows recovery of restore ofzo doen.
maar ik kan het niet vinden in de windows files (ja ik kan wel browsen op mijn pc, kan ook mijn programma's starten).

Als iemand het vanuit cmd weet is het ook prima.
Ik hoop snel op een antwoord want ik moet nog het nodige op mijn pc doen voor mijn werk.

mvg,

Klaas.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-09 18:44

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Recovery doe je vanaf de CD.

Hoe belangrijk is de data die momenteel op de PC staat? Want ik schat dat er een update is fout gegaan, of dat er systeembestanden weggegooid zijn. Ikzelf zou gewoon een schone install uitvoeren.

• Polster
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Start eens Windows Taakbeheer (ctrl+alt+del) --> Bestand --> nieuwe taak --> openen: explorer.exe --> ok
8)7

[Voor 5% gewijzigd door Polster op 19-10-2010 23:31]

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-09 10:44
Wil je van een herstelpunt herstellen, start dan op Veilige Modus door tijdens het opstarten F8 te drukken zodat je in het Windows boot-menu komt.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-09 18:44

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Explorer staat aan, aangezien hij gewoon kan "browsen" door zijn bestanden ect :P .

Schiet me plots tebinnen: Hoe doet veilige modus het? Tijdens het opstarten F8 drukken en dan Veilige modus selecteren.

• Lourini
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 05-09 22:09
Misschien explorer eens stoppen en weer starten?

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• klaaspyro
Restart enzo werk niet, ik kom alleen in het standaard "Deze computer" Scherm en dan bij mijn documenten.
Vanuit hier kan ik bestanden starten. Voor de duidelijkheid ik bedoel een herstelpunt. Dus het liefst van een uur of 3 terug. Windows boot-menu kun je daar herstelpunt aangeven? zo ja, waar precies?

• Polster
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Systeemherstel is vanuit hier te starten:

C:\Windows\system32\rstrui.exe

• klaaspyro
jullie zijn geweldig!
opgelost! Thnx!

• souljah1h
  • Registratie: november 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

klaaspyro schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:52:
jullie zijn geweldig!
opgelost! Thnx!
Hoe?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee