Tele2 Alles in 1 pakket. Televisie invloed op internet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 10:15

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Voor een nieuwbouwhuis ben ik op zoek naar internet/tv. Tele2 biedt een leuk pakket aan, maar dit loopt allemaal via het internet modem. Waar je vroeger de analoge kabel door het huis trok moet je nu een UTP kabel gaan trekken voor de televisie.

Kan ik hieruit concluderen dat als ik televisie kijk, mijn internet trager wordt? Het liefst wil ik twee televisies aansluiten, is er iemand die hier ervaring mee heeft? Wordt het internet er trager van, of erger nog, gaat het TV beeld haperen wanneer ik iets ga downloaden?

Ervaringen met het pakket zijn welkom!

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 11:10
Het beeld zal niet haperen als je iets gaat downloaden, maar zodra je tv gaat kijken gaat er wat bandbreedte verloren aan de streams voor tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 14:34
koekjah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:21:
Voor een nieuwbouwhuis ben ik op zoek naar internet/tv. Tele2 biedt een leuk pakket aan, maar dit loopt allemaal via het internet modem. Waar je vroeger de analoge kabel door het huis trok moet je nu een UTP kabel gaan trekken voor de televisie.

Kan ik hieruit concluderen dat als ik televisie kijk, mijn internet trager wordt? Het liefst wil ik twee televisies aansluiten, is er iemand die hier ervaring mee heeft? Wordt het internet er trager van, of erger nog, gaat het TV beeld haperen wanneer ik iets ga downloaden?

Ervaringen met het pakket zijn welkom!
Als je gaat downloaden, hou je upload dan in de gaten! Ga dus niet vollop uploaden want dat heeft wel invloed op de TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Er is al een Tele2 ervaringen topic. Lijkt mij beter dat je daar kijkt voor ervaringen.

Maar inderdaad. De tv stream(s) gaan af van je totale bandbreedte.
Ook moet je niet te ver af van de telefooncentrale wonen.
Anders is het niet mogelijk om tv af te nemen van Tele2.