Toon posts:

[iPhone 4] Muziek wel in iTunes, niet op iPhone te zien

Pagina: 1
Acties:

• da-Lynx
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 27-03-2011
Hey all,

Ik heb zocht , maar niet gevonden. Dus, hier mijn vraag.
Wanneer ik mijn I-phone 4 aan de laptop met Vista hang, gaat I-tunes werken. In I-tunes zie ik dan de I-phone. Wanneer ik sync, gaat de agenda etc over naar de I-phone. Volgens Itunes staat er een x aantal nummers muziek op de I-phone. Echter, op de I-phone zie ik hier niets van terug: I-pod geeft aan: "Geen materiaal".

Het gekke is ook nog dat wanneer ik in I-tunes muziek naar de de I-phone sleep, de I-phone zelf wel de melding "Synchroniseren" toont. Wanneer ik vervolgens op de I-phone de Ipod open, dan zegt hij "Bibliotheek actualiseren". En vervolgens dat er geen materiaal op de phone staat.

Snappen jullie daar iets van? En nog beter: wat kan ik er aan doen?

da-L

VROOAAAMMM......

• Sandertje03
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:10
heb je in je iPhone dezelfde account gegevens staan als in je iTunes?

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• appel22
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-07 15:23

appel22

WouterHietbrink.com

je moet in itunes je telefoon aanklikken, tabblad muziek, en dan aanvinken wát je wil synchroniseren, podcasts je gewone muziek enzo, als je dat niet doet komt het er iig niet op te staan

Inventaris | WhatPulse

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21:20

Hoedje

Moderator Apple Talk
da-Lynx, let even op de goede schrijfwijze van de productnamen. Er zit geen streepje tussen, dus gewoon iPhone en iTunes. Het lijkt wat overdreven, maar als iedereen de productnamen anders schrijft (en niet zoals het hoort, kunnen we de search wel weggooien ;) Ik heb de titel alvast voor je aangepast.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• da-Lynx
OK, helder. Iphone it is...

Nou, ik heb geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik ben er nu achter dat de calender, apps en foto's gewoon correct gesynced worden. Maar bij het syncen krijg ik een foutmelding. En de muziek wordt dus niet naar de iphone gepompt. Zie afbeelding.
Iemand een idee?

Update: krijg geen afbeelding in dit bericht. Het knopje in de balk opent een of ander script window, waar ik een URL moet invoeren. Snap ik geen snars van. Waarom is copy-paste niet gewoon mogelijk? Of een window openen zodat ik iets van mijn desktop kan selecteren? Helaas geen afbeelding dus...

Gr, da

[Voor 34% gewijzigd door da-Lynx op 21-10-2010 22:29. Reden: spelvout]

VROOAAAMMM......

• Scott
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19-09 07:48

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Klinkt stom, maar kijk je in de juiste "sectie" op je iPhone ? Als je kijkt onder audioboeken of iTunes U ofzo, en je hebt geen audioboeken of iTunes U-materiaal, dan zal hij dat inderdaad zeggen, terwijl onder Nummers misschien wel wat staat.

Mocht ook onder "Nummers" niks staan, zoek dan eens binnen de iPod-app naar een nummer dat er volgens jou op hoort te staan. Levert dit ook geen resultaat op, probeer dan eens dezelfde zoekactie, maar dan in Spotlight.

Kijk ook eens, als je iPhone gekoppeld is aan je PC, welke muziek er dan op staat volgens iTunes. Klik op het pijltje naast je iPhone, dan op Muziek en dan kan het bijna niet anders dan dat er wat staat.

• da-Lynx
Hey ,
Bedankt voor het meedenken. Je hebt gelijk: er staat in Itunes ook wel degelijk wat naast het pijltje en onder de tab muziek. Maar niets op de Iphone, dat is nou juist de clou van het verhaal... En op de Iphone kijk ik echt wel op de goede plek. Laten zoeken op de Iphone naar songtitels welke er volgens Itunes op staan levert geen gevonden resultaten op.

Op onderstaande afbeelding (ik hoop dat ik de URL constructie van deze site goed begrijp) zie je de wat er volgens Itunes op de Iphone staat met de aangekoppelde Iphone er naast. Rara hoe kan dit...

[img]g:\I en I.jpg[/img]

Its still a mystery..

edit: hmm, dat plaatje erin hengelen werkt dus niet via de knop afbeelding invoegen. Kan iemand dat even toelichten, dan wordt denk ik het verhaal een stuk duidelijker.

[Voor 12% gewijzigd door da-Lynx op 22-10-2010 18:07. Reden: Plaatje invoegen werkt niet]

VROOAAAMMM......

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

da-Lynx schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:04:
Hey ,
Bedankt voor het meedenken. Je hebt gelijk: er staat in Itunes ook wel degelijk wat naast het pijltje en onder de tab muziek. Maar niets op de Iphone, dat is nou juist de clou van het verhaal... En op de Iphone kijk ik echt wel op de goede plek. Laten zoeken op de Iphone naar songtitels welke er volgens Itunes op staan levert geen gevonden resultaten op.

Op onderstaande afbeelding (ik hoop dat ik de URL constructie van deze site goed begrijp) zie je de wat er volgens Itunes op de Iphone staat met de aangekoppelde Iphone er naast. Rara hoe kan dit...

[[url="g:\\I en I.jpg"]afbeelding[/url]]

Its still a mystery..

edit: hmm, dat plaatje erin hengelen werkt dus niet via de knop afbeelding invoegen. Kan iemand dat even toelichten, dan wordt denk ik het verhaal een stuk duidelijker.
Je zult de afbeelding moeten uploaden via bijvoorbeeld tinypic.com, en dan de url die je van hun krijgt tussen [img] en [/img] zetten.

• da-Lynx
Hey all,

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Met dank aan de vorige poster hierbij enige screenshots met zowel beeldscherm met Itunes als de Iphone4 erop...

http://nl.tinypic.com/r/2pqst90/7

http://nl.tinypic.com/r/jtnrcz/7

Rara hoe kan dit en hoe los ik het op. Degene met de juiste oplossing bied ik een vlaai aan...

Groeten, da

[Voor 3% gewijzigd door da-Lynx op 26-10-2010 18:01]

VROOAAAMMM......

• sebasmac
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-09 09:52
kijk is bij het tablat podcast, inplaats van op ipod te drukken en dan niks te zien, gewoon op ipod -> more -> podcast staat hier ook helemaal niks in dit rijtje van filmpjes of muziek?

• rockmanz
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Ik heb ook ooit met de 3g een soortgelijk probleem gehad maar daar verdween het probleem na een keer syncen. Op de 4 heb ik hetzelfde probleem gehad nadat ik foto's ging syncen. Na het disablen hiervan kwam mijn muziek weer terug. Overigens ben ik er ook nooit achter gekomen waarom de muziek verdwijnt zodra er foto's gesynct worden. Misschien is het handig om te proberen (gratis) muziek of podcasts vanuit itunes op de iphone te downloaden en kijken of je die wel kan afspelen op de iPhone

• VonWiking
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 30-10-2010
Zet je ipod app uit, in multitask. Als deze aanstaat synchroniseert het niet, omdat het nog aan staat!
Foutje van iTunes, maar ja, er deugt wel meer niet aan dat k^*£$rprogramma.

• da-Lynx
Hey all,

De vlaai staat nog, de oplossing is nog steeds niet gevonden.

Inmiddels heb ik de iphone aan een Apple mcbook gehangen en daar werkte alles naar behoren.

En vervolgens, je raadt het al, op mijn laptop nog steeds niet...

Zoals gezegd; de vlaai is nog beschikbaar...

VROOAAAMMM......

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Andere mogelijkheid: zijn het 100% zeker 100% dezelfde muziekbestanden? Soms zijn er bestanden (hoewel dit vaak over video gaat, wil ik het toch niet helemaal uitsluiten) die iTunes wel kan afspelen, maar een iPhone niet. Als het niet dezelfde bestanden zijn, kopieer er dan eens een van je MacBook naar je laptop en probeer het met dat bestand. Als die het dan ook niet doet, zit het hem waarschijnlijk in iTunes.

• Dreamvoid
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:00
Staat de vinkjes (1e kolom in iTunes library view) toevallig niet allemaal op aan?

specs

• itsme
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:34
Hiero: http://blogs.chron.com/te...dating_to_ios_421_he.html

Try this:

• Connect your iPhone to your computer and launch iTunes on the computer.
• The phone appears under devices in the left-hand column; click the arrow to the left of it so your media categories appear and select music.
• Play a song on the iPhone via iTunes on your computer.
• Sync the iPhone again
• Re-open the iPod app on the iPhone

[Voor 63% gewijzigd door itsme op 09-12-2010 14:58]

Nothing to see here

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee