Ik ben 17 mei weer begonnen bij mijn werkgever waar ik weer opnieuw was begonnen nadat ik er een half jaar verplicht tussenuit moest. Bij mijn sollicitatie gaven ze al aan dat er een nieuwe CAO was waardoor een aantal beloning regelingen zijn veranderd zoals loon en ploegentoeslagen.
(De CAO wijziging was niet voor alle werknemer, alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die opnieuw beginnen. Het betreft alleen uitzendkrachten van een bedrijf)
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat die CAO pas vanaf 5 juli ingaat terwijl ik al vanaf mei werkzaam ben. Toen heb ik mijn werk overeenkomt erbij gepakt en daar stond iets wat ik mijn ogen heel vreemd lijkt.
Namelijk mijn.
Begindatum: 17 mei 2010
Ingangsdatum loon: 5 juli 2010
Dat is bijna een verschil van twee maanden en nu heb ik hier een aantal vragen over:
(De CAO wijziging was niet voor alle werknemer, alleen voor nieuwe werknemers of werknemers die opnieuw beginnen. Het betreft alleen uitzendkrachten van een bedrijf)
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat die CAO pas vanaf 5 juli ingaat terwijl ik al vanaf mei werkzaam ben. Toen heb ik mijn werk overeenkomt erbij gepakt en daar stond iets wat ik mijn ogen heel vreemd lijkt.
Namelijk mijn.
Begindatum: 17 mei 2010
Ingangsdatum loon: 5 juli 2010
Dat is bijna een verschil van twee maanden en nu heb ik hier een aantal vragen over:
- Kan dit eigenlijk wel?
- Val ik eigenlijk niet onder de oude CAO omdat de nieuwe CAO pas 5 juli ingaat?
- Vallen de diensten die ik gewerkt heb voor 5 juli onder de oude CAO?