Toon posts:

[Word 2010] Tekst verspringt achter object

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• AmonJo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-12-2010
Hallo,

Als ik in een tekstregel een (mathtype) object invoeg, kan ik achter het object gewoon verder typen. (zie figuur 1)
Maar als ik nadat ik het object heb ingevoegd het document opsla, sluit, en opnieuw open, begint mijn typcursor niet op dezelfde regelhoogte, maar aan de onderkant van het object. (zie figuur 2)

Het probleem doet zich dus enkel voor nadat ik het document opnieuw open.

Wat is hier de verklaring voor, en de oplossing aub?

http://i52.tinypic.com/21cy34n.jpg

http://i54.tinypic.com/if79k6.jpg

UPDATE:

Ik kan bij het pijltje van het 'lettertype' menu, bij geavanceerd, wel de positie terug op 'standaard' zetten. Zo kan ik na het opnieuw openen van het document WEL op de juiste hoogte verder typen.
Geen idee waarom het niet automatisch op standaard staat... 8)7

En onderaan dat kadertje, 'als standaard instellen', heeft geen effect, dan moet ik het eerst 'verlagen' en dan terug op 'standaard' zetten, of iets dergelijks.

[Voor 28% gewijzigd door AmonJo op 20-10-2010 17:27]

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat zijn de handige topics :P Dank voor de update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AmonJo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-12-2010
graag gedaan!

Het beste wat je kan doen is een macro daarvan maken, zodat je bijvoorbeeld Ctrl + L drukt om terug op de juiste hoogte te kunnen typen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee