Toon posts:

Uitbreiden geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Frantically
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-10-2010
Ik heb net een nieuwe netbook van samsung gekocht. Bestaat er mogelijkheid om het werkgeheugen uit te breiden?? De prestaties vallen iets tegen.

Stem op MIJN KEUKEN

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder te vertellen welke notebook je hebt, welk geheugen erin gaat en wat je erin wil zetten kunnen we hier natuurlijk niet zo gek veel mee.

Ik zou zeggen, kijk bij de specs van het ding, daar staat vaak prima bij tot hoever je het ding kunt uitbreiden.

30" monitor te koop

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al opgezocht en gevonden ? Als ik je TS lees lijkt het er zeer sterk op dat je zelf niets opgezocht hebt en dat is hier wel de bedoeling. Je gaat mij ook niet vertellen dat er niets over te vinden is. Verder kunnen we onmogelijk antwoord geven als we niet eens weten welk type het precies is.

Edit: Zit het geheugen eigenlijk wel vol ? Als het geheugen niet het probleem is kan je er 8GB instoppen als dat mogelijk zou zijn en dan lost het nog niets op. Verder is de CPU van een netbook vrijwel altijd een bottleneck.

[Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 19-10-2010 21:21]

• Frantically
Samsung netbook NP-N230 is het model. Er zit momenteel 512mb intern geheugen in.
Grtz

Stem op MIJN KEUKEN

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Als ik deze zoekwoorden in Google gooi: "NP-N230 max RAM" dan zie ik: "Maximum Memory, 1 GB

[Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2010 21:42]

You save everyone, but who saves you?

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:31
Ja, maximum tested door Samsung zeker... De CPU kan namelijk 2GB aan: http://ark.intel.com/Product.aspx?id=42503

Grote kans dat een 2GB SoDimm gewoon gaat werken. Al vraag ik me af of dat de laptop veel sneller gaat maken. Het is een netbook en die zijn ervoor gemaakt om traag te zijn. |:(

[Voor 44% gewijzigd door GENETX op 20-10-2010 09:04]

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Twijfel er niet aan dat een opgave van Samsung is, aangezien het hun eigen site is waar ik het zag. :+

offtopic:
Doet me denken aan m'n oude P4, waar volgens Dell 1GB max in kon gaan. Blijkt dus 2GB te zijn, alleen bestonden er toen geen modules van 1GB per stuk. :+

You save everyone, but who saves you?

• Frantically
Bedankt daarvoor

Stem op MIJN KEUKEN

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee