Ik heb een lange lijst met ordernummers (100.000 tm 200.000). Deze lijst (kolom A) bevat echter niet alle ordernummers. Ik heb hierop de lijst gesorteerd en heb handmatig meerdere als formules gemaakt die elke keer A1 met A2 vergelijkt en als deze niet hetzelfde zijn in B1 A1+1 doet (het ontbrekende nummer) dit vervolgens ook weer in C1 maar nu als vergelijking B1=A2. Op deze manier kreeg ik echter een hele brede lijst met ontbrekende nummers.
Nu vroeg ik me af of iemand tips had of dit sneller kon.
Nadeel van de lijst is ook dat ik een eindeloze rij kreeg als een ordernummer hetzelfde was, want mijn vergelijk was steeds 1 ordernummer hoger. Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.
De gewenste output is een splitsing in ontbrekende nummers (lijst) en de dubbele nummers (lijst).
Nu vroeg ik me af of iemand tips had of dit sneller kon.
Nadeel van de lijst is ook dat ik een eindeloze rij kreeg als een ordernummer hetzelfde was, want mijn vergelijk was steeds 1 ordernummer hoger. Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.
De gewenste output is een splitsing in ontbrekende nummers (lijst) en de dubbele nummers (lijst).