Probleem: Geen beeld meer op tv na aansluiten hdmi splitter

Pagina: 1
Acties:

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Beste mede-tweakers.

Ik heb sinds kort een klein (groot) probleem. Ik heb onlangs een hdmi splitter aangeschaft
aangezien ik een tv en een projector heb en graag makkelijk tussen deze twee wil kunnen switchen
zonder dat ik kabels hoef te verwisselen. Echter heb ik na het aansluiten van de splitter ondervonden dat deze
geen beeld gaf. Nu had ik daarna de splitter afgekoppeld en alles weer gewoon zoals voorheen aangesloten. Echter kreeg ik op de een of andere manier geen beeld meer op mijn tv. En dit terwijl ik wel beeld krijg op mijn projector. Nu dacht ik natuurlijk dat het aan mijn tv lag maar deze deed het prima nadat ik hem rechtstreeks met een component had gekoppeld. Nu is mijn vraag dus hoe het kan dat mijn receiver niet naar mijn tv zend en wel naar mijn projector. Ik maak gebruik van de volgende set-up:

Onkyo 507
tv: 47pfl8404 philips

Alvast bedankt voor de reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 02:11

FeaR

In GoT we trust

Splitters is vragen om problemen, over hoe het komt is al veel geschreven. Niet alleen met HDMI splitters, maar ook splitters voor optische toslink. Je kan beter naar een HDMI Switch kijken, die heb je ook met afstandsbediening dus dan hoef je niet uit je stoel om te switchen of je beeld op TV of via de beamer wil.

Op de vraag waarom je TV het niet meer doet durf ik zo geen antwoord te geven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• This-is-life
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:02:
Splitters is vragen om problemen, over hoe het komt is al veel geschreven. Niet alleen met HDMI splitters, maar ook splitters voor optische toslink. Je kan beter naar een HDMI Switch kijken, die heb je ook met afstandsbediening dus dan hoef je niet uit je stoel om te switchen of je beeld op TV of via de beamer wil.

Op de vraag waarom je TV het niet meer doet durf ik zo geen antwoord te geven.
Dus het kan dat mijn tv/versterker nu naar de klote is?

• This-is-life
niemand die hier een oplossing voor heeft?