Toon posts:

signaal/ping valt weg in call of duty mw2

Pagina: 1
Acties:

• tamahoeloe
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08-12-2010
Hallo,

Kan iemand mij helpen met het volgende:

mijn signaal ook wel ping valt met grote regelmaat weg in het spel waardoor ik een schokkerig beeld beleef.
Iemand enig idee vhoe dit kan?

Heb net een nieuw abbon van upc afgesloten met sneller internet 25mb ipv 5mb.

vr.gr. vincent

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:57

psychoclown

Back in black

Wat heb je allemaal geprobeerd om het probleem te verhelpen? Geef ook eens een duidelijke omschrijving van het probleem. Op tweakers verwachten we van de users dat zij inzet tonen wanneer ze een vraag of probleem hebben :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• 380502
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2016
Heyhey,,

Ik weet wellicht hoe dit zou kunnen, wij hebben dit namelijk ook gehad.

Wij gingen van een 5 mb/s naar 20 mb/s.

Maar dit was niet echt mogelijk in ons gebied, en we kwamen maar tot 15 mb/s, tot gevolg dat de modem vaak herstartte,

Misschien dat dit het is, maar aangezien die zo snel verbind, weet ik het niet zeker.
Gebruik je draadloos en zit je niet te ver weg? / is je Lan kabel niet beschadigt / zit het allemaal goed vast de stekkers??

Stomme vragen maar kan vaak gebeuren ^^

Cya

• BartacuZ
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-09 19:39
Het zou inderdaad kunnen zijn dat je te ver van te centrale afzit en daarom "lag spikes" beleefd. Een snellere verbinding kan heel traag zijn als je te ver van de centrale afzit. Bv kan het zijn als je een 5mbit abbo hebt dat alles veel stabieler is dan dat je een 20mbit abbo hebt.
Het beste wat je kunt doen als je zeker weet dat alles correct is aangesloten en er geen dingen stuk zijn (kabelbreukjes etc) is even je provider opbellen en informeren over de stabiliteit van je connectie.
Succes! :)

• Twarp
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:42

Twarp

just grin...

Je netwerk triangel is stuk en kan geen ping meer maken :P

Ik zou even je internetboer bellen voor een verklaring, kan iets technisch zijn bij hun.

Meh ...

• gumbal696
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

misschien even een tipic hack, maar hoe kan je checken :) hoever je van de centrale zit. Hoor/lees het vaker hier op het topic..

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Twarp
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:42

Twarp

just grin...

je kan op diverse sites checken wat de afstand tot de server is ;)

http://www.google.nl/sear...&oq=afstand+tot+&gs_rfai=

leef je uit ;)

Meh ...

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee