Toon posts:

Afuture (Mijn eerste en laatste aankoop)

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views

• Xonarial
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01-08-2011
Hallo,

Gisteren heb ik de MSI Lightning 5870 besteld via iDeal. Toen daarna opnieuw een research gedaan om te zien wat voor voordelen deze kaart voor mij kan bieden. Na een half uur kwam ik achter dat er een upgrade uit was in september (als ik me niet vergis) met 5 heapipes i.p.v. 4, maar ook dat het zuiniger en ook koeler is dan zijn oude vriend. Dus heb ik telefonisch contact geprobeerd te nemen (zeker 80+ keer). Ik ben echt moe van de manier hoe ze met klanten omgaan. Natuurlijk heb ik na 5 keer bellen een mail verstuurd om te vragen of ze de vernieuwde versie hebben i.p.v. de oude. Zo niet, dan wil ik mijn geld terug. Geen reactie, helemaal niets... Wat een slechte service, wat kan ik nog meer doen? Heel vervelend.

Xonarial

• Obiter dictum
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

jeuzus, mag ik wat van jouw vrije tijd hebben?! 80 keer bellen zeg :X

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Gewoon wachten totdat het pakketje wordt geleverd en dan de overeenkomst ontbinden conform de Wet Koop op Afstand...

• Xonarial
Cadezo schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:30:
Gewoon wachten totdat het pakketje wordt geleverd en dan de overeenkomst ontbinden conform de Wet Koop op Afstand...
Ik begrijp je hele zin niet :/...

• Plague
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
En wat heeft AFuture precies fout gedaan behalve dat ze even de telefoon niet opnemen? Jij hebt blind een kaart besteld, zij leveren simpelweg de kaart die je besteld hebt. Of dat nou de nieuwe of de oude is doet er niet toe. Daarnaast weet je nog niet eens of het de nieuwe of oude is, dus waar maak je je druk om?
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:33:
[...]

Toch is die zin 100% correct Nederlands. Zoek maar op in de Van Dale wat al die woorden betekenen ;)

[Voor 29% gewijzigd door Plague op 19-10-2010 17:35]

• Xonarial
Obiter dictum schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:29:
jeuzus, mag ik wat van jouw vrije tijd hebben?! 80 keer bellen zeg :X
Jah, ik zou eigen betaald moeten worden... Behalve mijn tijd kost dit ook mijn belminuten.

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-09 09:49

Phyxion

_/-\o_

[...]

Nog eens lezen dan? Die zin loopt 100%.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Xonarial
Plague schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:34:
En wat heeft AFuture precies fout gedaan behalve dat ze even de telefoon niet opnemen? Jij hebt blind een kaart besteld, zij leveren simpelweg de kaart die je besteld hebt. Of dat nou de nieuwe of de oude is doet er niet toe. Daarnaast weet je nog niet eens of het de nieuwe of oude is, dus waar maak je je druk om?
[...]

Toch is die zin 100% correct Nederlands. Zoek maar op in de Van Dale wat al die woorden betekenen ;)
Jij kan makkelijk praten. Als je het niet begrijpt, dan hoop ik dat jij het ook eens mee zult maken.

edit 2:
Ook geen reactie gehad via de mail, heb al vanaf 9:00 uur een mail verstuurd.

[Voor 6% gewijzigd door Xonarial op 19-10-2010 17:38]

• Spixo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 03:17
[...]

Wat hij bedoeld is dat als je bestelling wordt geleverd je controleert of het de oude of nieuwe versie is. Als het de oude versie is kan je je bestelling binnen 7 dagen terugsturen en krijg je je geld terug.

Bekijk deze pagina eens:
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

[Voor 8% gewijzigd door Spixo op 19-10-2010 17:43]

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2014
Of je doet onderzoek VOORDAT je iets besteld.
[...]

En doe daar gelijk een cursus begrijpend lezen bij.

• Xonarial
Jezus man, als ik een zin niet compleet begrijp gaan jullie al beginnen met zeiken dat ik een cursus moet volgen of naar Van Dale moet gaan om de betekenissen op te zoeken. Dat begrijp ik! Ik vraag om advies en dan word ik neer gedonderd. Bedankt zeg.

• Plague
  • Niet online
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:36:
[...]

Jij kan makkelijk praten. Als je het niet begrijpt, dan hoop ik dat jij het ook eens mee zult maken.

edit 2:
Ook geen reactie gehad via de mail, heb al vanaf 9:00 uur een mail verstuurd.
Wat voor verschrikkelijks maak je mee dan? Je krijgt even geen reactie op je mail en telefoon. Je weet nu niet zeker of het de versie met 4 of 5 heatpipes is. Nah, ik heb wel ergere dingen meegemaakt, zoals dat ik bijvoorbeeld heel erg honger had en de winkel al dicht was. Of dat ik over straat liep en het ineens heel hard begon te regenen. ;)
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:41:
Jezus man, als ik een zin niet compleet begrijp gaan jullie al beginnen met zeiken dat ik een cursus moet volgen of naar Van Dale moet gaan om de betekenissen op te zoeken. Dat begrijp ik! Ik vraag om advies en dan word ik neer gedonderd. Bedankt zeg.
Je krijgt toch ook goed advies? Wacht even af wat je geleverd krijgt... En wacht even af wat voor reactie je van A-Future krijgt. Of beantwoord jij altijd al je mail binnen 8 uur?
Mijn ervaringen met A-Future zijn meer dan goed. Om 17:00 besteld, zelfde dag nog verzonden, volgende dag op de deurmat.

Daarnaast kun je shopreviews op de daarvoor bestemde plek achterlaten, namelijk de Shopsurveys in de Pricewatch.

[Voor 37% gewijzigd door Plague op 19-10-2010 17:44]

• Xonarial
Plague schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Wat voor verschrikkelijks maak je mee dan? Je krijgt even geen reactie op je mail en telefoon. Je weet nu niet zeker of het de versie met 4 of 5 heatpipes is. Nah, ik heb wel ergere dingen meegemaakt, zoals dat ik bijvoorbeeld heel erg honger had en de winkel al dicht was. Of dat ik over straat liep en het ineens heel hard begon te regenen. ;)
De reden waarom ik me vererger is omdat er na 80 keer nog steeds geen contact word opgenomen. Ik weet dat dit reuze mee valt (voor jullie ogen), toch wil je wel geholpen worden.

• boesOne
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 24-09 19:26
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:35:
[...]

Jah, ik zou eigen betaald moeten worden... Behalve mijn tijd kost dit ook mijn belminuten.
In je reacties zit iets te veel
- ik wil
- ik eis
- ik zou
- ik ik ik

Jij hebt iets besteld en jij hebt blijkbaar een foutje gemaakt. Stuur ze een sympatiek mailtje waarin je aardig uitlegd dat je iets te snel op bestellen hebt geklikt en of ze wellicht dat andere model ook hebben. Wedden dat je dan wel reactie krijgt. Niet zo hoog van de toren blazen want de shop heeft niks fout gedaan tot nu toe. En geef ze ff de tijd om te reageren.
Doen ze daarna alsnog niks dan kan je conform de wet koop op afstand binnen 8 dagen de koop ongedaan maken..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Plague
  • Niet online
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

De reden waarom ik me vererger is omdat er na 80 keer nog steeds geen contact word opgenomen. Ik weet dat dit reuze mee valt (voor jullie ogen), toch wil je wel geholpen worden.
Dus: laat het even rusten, kijk morgen nog eens in je mailbox en pak dan eventueel de telefoon weer op. Geduld is een schone zaak. :) Het is niet alsof A-Future je niet WIL helpen, maar waarschijnlijk zijn ze er simpelweg nog niet aan toe gekomen.

[Voor 11% gewijzigd door Plague op 19-10-2010 17:48]

• Spixo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 03:17
Xonarial schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Ik snap best dat je gefrustreerd bent en graag het nieuwe model ontvangt. Maar in dit geval kost het je hooguit één keer verzendkosten om het pakket terug te sturen als je toch het oude model ontvangt.

Dat kan je toch ook gewoon accepteren? Volgende keer mail je de winkel voordat je een bestelling plaatst.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Je kan je bevindingen ook in een Shopreview stoppen.

The devil is in the details.

• Xonarial
Ricardo87 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:47:
[...]

Ik snap best dat je gefrustreerd bent en graag het nieuwe model ontvangt. Maar in dit geval kost het je hooguit één keer verzendkosten om het pakket terug te sturen als je toch het oude model ontvangt.

Dat kan je toch ook gewoon accepteren? Volgende keer mail je de winkel voordat je een bestelling plaatst.
Je hebt gelijk, ik wist alleen niet dat het zo zou gaan.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:46

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet bedoeld om je ervaringen te delen en zeker niet op deze manier, want door de manier waarop je het nu brengt is het gewoon een rant richting de shop, niet meer niet minder. Dit topic gaat dan ook op slot.

Als je je ervaring met Afuture wilt delen met je mede-tweakers, dan kan dat in de Shopreview van Afuture. Daar mogen echter alleen afgeronde ervaringen beoordeeld worden, dus graag even geduld tot een en ander achter de rug is voor je daar je verhaal neerzet.

Als je vragen hebt over hoe je het beste te werk kan gaan in deze situatie, dan is Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten een goed startpunt. En er zijn nog verschillende andere sites op het internet te vinden waar informatie over bijvoorbeeld de wet koop op afstand te vinden is. Mocht je er echt niet uitkomen, dan kan je een nieuw topic in het Shopping Forum openen om je probleem voor te leggen aan andere gebruikers.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee