Toon posts:

Ik zoek een bepaalde Case

Pagina: 1
Acties:

• Mipje
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10-08 15:04
Ik heb 2 weken geleden een gemodde case gezien die ik heel vet vond.
Vooral omdat er boven aan de kast 2 Thermaltake SpinQ's uit de kast kwamen.

Ik wil dit ook voor mijn kast doen, alleen moet ik weten hoe die man de SpinQ bevestigd heeft aan de kast.
Kunnen jullie mij helpen hoe ik 2 SpinQ's bovenaan mijn kast kan bevestigen, en met een radiator er onder voor mijn geplande waterkoeling.

hij is hier te vinden:

http://www.computerpoweru...italEditions/Default.aspx

En dan pagina 40.

Thx in advance!

Mipje :)

[Voor 47% gewijzigd door Mipje op 19-10-2010 17:53]

• T-Rhidon
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22-09 11:07

T-Rhidon

Move IT ;)

Wat bedoel je met installeren? Waar alles de kast in moet? Of hoe je een moederbord in de kast moet bevestigen? PSU moet plaatsen?

*ps aparte kast niet mijn smaak in ieder geval.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

• Mipje
T-Rhidon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:57:
Wat bedoel je met installeren? Waar alles de kast in moet? Of hoe je een moederbord in de kast moet bevestigen? PSU moet plaatsen?

*ps aparte kast niet mijn smaak in ieder geval.
Die kast is ook niet helemaal mijn smaak, maar hoe hij de spinQ heeft gebruikt is vet.

Maar moederbord bevestigen enzo heb ik allemaal wel onder de knie.
Maar ik wil net zoals hem, 2 SpinQ's boven uit mijn kast laten komen.
Wat ik tot zover al in gedachten had is ventilator omdraaien (makkelijk schroefwerk)
Gedeelte van de hitte stangen er af slijpen. (ik koel er toch geen cpu mee)
en daaronder een Aqua computer airplex PRO 240.
Alleen het schroef en monteer werk, geen idee hoe ik dát moet doen...

En voordat ik €100 aan 2 SpinQ's besteed wil ik er wel een beetje zeker van zijn dat het me lukt :)

• [Remmes]
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-09 03:46
geen idee hoe die persoon dat gedaan heeft, misschien heeft hij een thread op een forum ofzo, en anders contact opnemen ofzo

wij kunnen het ook eigenlijk niet weten, ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom je 100 euro wilt uitgeven voor eigenlijk 2 top fans..

ja, daag.

• GNOOM172
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Yep gewoon zoeken op google. Het ziet er wel stoer uit. En ja kan altijd een dvd lade gebruiken om ze naar bovern te krijgen. Maar dan ben je wel al met casemodden bezig.

Na 5 minuten googelen heb ik wel de naam gevonden van degene die de casemod had gemaakt. Ene Tony "Tazz". Hier heb je een andere casemod van hem en zou hem gewoon mailen;

http://www.modders-inc.co...s=0&postorder=asc&start=0

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

• Dutch Lion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-09 20:59
http://www.modders-inc.co...&postorder=asc&highlight=

Als je de tekst in het magazine had gelezen had je deze worklog gevonden ;)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• Mipje
Remmes_NT schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:23:
geen idee hoe die persoon dat gedaan heeft, misschien heeft hij een thread op een forum ofzo, en anders contact opnemen ofzo

wij kunnen het ook eigenlijk niet weten, ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom je 100 euro wilt uitgeven voor eigenlijk 2 top fans..
Nou 1 omdat het kan
2 omdat ik geld over heb :) (ik doe lekker niet delen)
en 3 omdat hetüber apfengeil helemaal tegaaf gekkken kicken leuk uitziet :)

;) thx voor je reactie :)
GNOOM172 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:18:
Yep gewoon zoeken op google. Het ziet er wel stoer uit. En ja kan altijd een dvd lade gebruiken om ze naar bovern te krijgen. Maar dan ben je wel al met casemodden bezig.

Na 5 minuten googelen heb ik wel de naam gevonden van degene die de casemod had gemaakt. Ene Tony "Tazz". Hier heb je een andere casemod van hem en zou hem gewoon mailen;

http://www.modders-inc.co...s=0&postorder=asc&start=0
w000t vet goed idee! GA IK DOOEEN! :D
gewoon als de pc opstart dat al die shit omhoog gaat :P
... gaat wel krap worden in de kast ^^

double thx ;)
Dutch Lion schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:50:
http://www.modders-inc.co...&postorder=asc&highlight=

Als je de tekst in het magazine had gelezen had je deze worklog gevonden ;)
haha ik ben een beetje een luie lezer, thx!

[Voor 48% gewijzigd door Mipje op 20-10-2010 03:33]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee