Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!
Wie - o - wie kan mij antwoord geven op onderstaand probleem?

Sinds een aantal dagen / weken heb ik het probleem dat SMS-jes naar mijn vriendin vaak niet aan komen. De ene keer komen ze wel aan, de andere keer niet. Het probleem is zo ineens een aantal weken geleden begonnen, zonder dat er bij ons beide iets is gewijzigd. Geen andere SIM-kaart, geen andere telefoon, helemaal niets.

We hebben allebei een Hi-Abonnement. Ik heb een Sony Ericsson Satio en zij heeft een LG (volgens mij Cookie).

Het probleem doet zich alleen voor als ik een SMS naar haar stuur, als zij mij wat stuurt gaat het goed.

Ook met andere personen heb ik niet het idee dat SMS-jes niet worden afgeleverd.

Al contact gehad met de helpdesk van Hi, maar die geven aan hier niets aan te kunnen zien dat SMS-jes niet worden afgeleverd.

Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad? Wat hieraan te doen?

Alvast bedankt voor de reacties!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:49

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Inbox vol van je vriendin?

Verwijderd

Ook met andere personen heb ik niet het idee dat SMS-jes niet worden afgeleverd.
dat zou al antwoord moeten geven op jouw antwoord.
ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen,

Verwijderd

Topicstarter
Nee, haar inbox is niet vol... zoals ik al aan heb gegeven komen de SMS-jes de ene keer wel aan en de andere keer niet...

Ook als meerdere SMS-jes in 1 zijn verwerkt, maakt geen verschil...

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
Stop je simkaart is in een andere telefoon, kijken of ze dan wel aankomen.

offtopic:
weet je zeker dat ze niet aankomen bij je vriendin of wil ze je berichtjes gewoon niet lezen ;)

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 21:20

SilencerNL

No remorse

Ik heb dit probleem toevallig ook gehad met de allereerste firmware van mijn HD2. Toen werden mijn smsjes gewoon niet eens verstuurd, en bleven in mijn outbox hangen.

Controleer eens of ze daar toevallig nog instaan....

Don't dream your life, live your dreams!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:29
Jouw nummer op haar telefoon geblokkeerd? Komt ook erg vaak voor namelijk

Verwijderd

SilencerNL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:37:
Ik heb dit probleem toevallig ook gehad met de allereerste firmware van mijn HD2. Toen werden mijn smsjes gewoon niet eens verstuurd, en bleven in mijn outbox hangen.

Controleer eens of ze daar toevallig nog instaan....
dat kwam omdat er een bug in de HD2 zat die daar voor zorgde, had ik ook. maar dat is hier niet echt van toepassing.

Verwijderd

Topicstarter
De SMS-jes worden wel verzonden, maar komen gewoon niet allemaal aan. Ze staan in mijn telefoon bij "Verzonden Items".

Wanneer ik er 2 achter elkaar stuur kan het zijn dat de 1e wel aan komt, maar de 2e niet...

Haar nummer is niet geblokkeerd in mijn telefoon...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 17:12 ]

Pagina: 1