Toon posts:

Wowza video server, geluid niet synchroon met beeld.

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17-09 16:30
Ik weet niet of ik op de goede plaats post maar:

Analoge camera aangesloten op een Axis Video converter die het signaal omzet naar IP, die vervolgens beelden doorstuurd via RTSP naar onze Wowza video server die ze streamt op een website.
Als je de live stream bekijkt gaat na ongeveer 15 minuten het beeld niet meer synchroon met het geluid lopen, laat je de stream opnieuw gaat het wel goed.

Wat heb ik getest:

Vanaf computer rechstreeks met VLC de RTSP stream op de Axis converter openen, geen enkel probleem.
Een opname maken met Wowza en deze later openen, als ik deze opname download van Wowza en open hem direct gaat het goed, sla ik de opname eerst ergens op en open de opname dan, zelfde probleem, beeld na 15 minuten niet synchroon met geluid, maar het rare is als ik het beeld heel even op pauze zet en dan weer door laat spelen loopt het wel weer synchroon.
Dit heb ik met verschillende players geprobeerd en dezelfde problemen.
NTP is op server en camera ingesteld.

Ik hoef geen kant en klare oplossing maar een idee waar ik dit zou kunnen zoeken want ik weet nu niet waar ik moet beginnen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee