Toon posts:

Op zoek naar een PS3 Headset

Pagina: 1
Acties:

• ORoces
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:19
Hey,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe headset voor de PS3. Het liefst eigenlijk zo goedkoop mogelijk want ik heb hem alleen nodig voor de microfoon. En ik zoek eigenlijk advies welke ik het beste kan nemen, deze heb ik eruit gepikt die mij wel wat lijken, maar ik heb er verder geen ervaringen mee.

http://www.play.com/Games...tml?ob=Price&fb=0&cur=258
Ziet er wel goed uit kwa specificaties en uiterlijk, alleen lijkt me de originele headset fijner zitten omdat je die ook kan afstellen

De officiële versie
http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

of de originele headset standaard :
http://www.play.com/Games...dset-for-PS3/Product.html
Lijkt me op zich fijner omdat de microfoon dichter bij je mond zit. Maar die kan ik helaas nergens goedkoper vinden..

of hiervan de wireless versie : http://www.bartsmit.com/ps3-wireless-headset

Maar nu heb ik ook deze gezien die er wel erg sexy uit ziet:
http://www.amazon.co.uk/V...oth-Headset/dp/B0041RRRUO

Ik prefeer ook een koptelefoon variant. Budget zit ongeveer max 25 euro.

[Voor 9% gewijzigd door ORoces op 19-10-2010 14:27]

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:09

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Heb je niet nog ergens een bluetooth oortje voor je telefoon liggen? Die zou je er ook voor kunnen gebruiken.

En let op: Als je alleen de mic gaat gebruiken en je laat de voice van andere spelers over je speakers gaan Dan wil het geluid nog wel eens gaan 'rondzingen'. Je kunt dan beter de voices van andere over je headset laten gaan.

De 1e 3 links die je geeft werken niet btw.

The Outsider

• ORoces
gefixt :D
Meelobee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:23:
Heb je niet nog ergens een bluetooth oortje voor je telefoon liggen? Die zou je er ook voor kunnen gebruiken.

En let op: Als je alleen de mic gaat gebruiken en je laat de voice van andere spelers over je speakers gaan Dan wil het geluid nog wel eens gaan 'rondzingen'. Je kunt dan beter de voices van andere over je headset laten gaan.

De 1e 3 links die je geeft werken niet btw.
Nee, ik heb alleen van die ipod-oortjes , van mijn mobiel. Ja, het voice gebeuren gebeurt via de headset maar de geluiden wil ik via de boxen laten gaan.

[Voor 97% gewijzigd door ORoces op 19-10-2010 14:29]

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Volgens mij gaat voice uitsluitend door de mic en het oortje. Gamegeluid komt uit je speakers.

• ORoces
bram1984 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:39:
Volgens mij gaat voice uitsluitend door de mic en het oortje. Gamegeluid komt uit je speakers.
dat is ook de bedoeling ja

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-09 22:13

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets.aspx :>

Erg goede headsets. Ikzelf heb er 1 voor mijn xbox-360.

• Leviathan_nl
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:05
Ik heb de mijne gekocht bu MyMemory in de UK.
Ze zijn nu nog in de aanbieding ook.

Oja, als je de code backforgood gebruikt krijg je als het goed is nog extra korting ook.
Enne, natuurlijk geen verzend kosten.

Het duurde bij een kleine 6 werkdagen voor dat de headset op de mat lag.

[Voor 34% gewijzigd door Leviathan_nl op 19-10-2010 15:03]

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

• ORoces
Ja dat weet ik , maar die haal ik niet voor 25 euro... ik ben ook niet van plan om er veel aan uit te geven namelijk..

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:09

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Nee hoor dit is op de PS3 in te stellen, je kan desnoods de mic van de PSEye gebruiken en de voices van andere speler over je speakers horen (niet echt aan te raden ivm echo/rondzingen.)

The Outsider

• AutCha
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-09 16:29
Kan. Je kan er ook voor kiezen om voice via je speakers te laten gaan en alleen je mic te gebruiken. Dat doe ik nog wel eens als ik met koptelefoon wil gamen: M'n koptelefoon hangt aan de versterker en die geeft dan game en voice sound door; m'n headset hang ik dan aan m'n kleding of koptelefoon zodat ik wel de mic kan gebruiken.

Oh, ik heb een goedkope Jabra headset. Aanbieding bol.com, aangeschaft voor 15 euro en dat ding bevalt goed. Batterijduur van ~6 uur, opladen via micro USB (oplader meegeleverd, maar ook compatible met PS3 USB snoer), geen last van "onderwatersound" (tijdelijk raar gebrabbel alsof de ander onder water zit) en mijn medespelers hebben geen last van echo verschijnselen (vertraagde gamegeluiden die door de speaker van de ander weer gefeed worden naar de mic). Het geluid is niet super helder, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het netwerk/protocol dan aan de set: over de speakers is het voice geluid redelijk hetzelfde. Alleen was het oordopje even wennen (irriteerde een tijdje).
Niet zo heel spannend, maar dat zijn wel de dingetjes die belangrijk zijn als je op zoek bent naar een goeie headset.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

ORoces schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Ja dat weet ik , maar die haal ik niet voor 25 euro... ik ben ook niet van plan om er veel aan uit te geven namelijk..
Ik zou toch maar je budget uitbreiden dan.. Want het gaat je minimaal dat bedrag kosten om zowel te kunnen chatten, als tegelijkertijd een headset op te hebben :+ ...

Het ene, of het andere.

• ORoces
Leviathan_nl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:00:
Ik heb de mijne gekocht bu MyMemory in de UK.
Ze zijn nu nog in de aanbieding ook.

Oja, als je de code backforgood gebruikt krijg je als het goed is nog extra korting ook.
Enne, natuurlijk geen verzend kosten.

Het duurde bij een kleine 6 werkdagen voor dat de headset op de mat lag.
En vind je hem fijn? Dus kan iedereen je goed verstaan want dat is het enigste waar ik tegen op zie met een bluetooth headset. Omdat de mic maar tot je wang komt. En met een normale headset komt de mic voor je mond.

• ORoces
Of dat ik de Gioteck EX-01 koop voor 15,- of de officiele ps3 headset voor 21 euro. Welke raden jullie mij aan? Zit er echt verschil tussen ?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

De officiele geeft alleen spraak door, en niet het geluid van het spel..

ik begrijp nou echt niet meer wat je wilt :S?

De officiele PS3 werkt altijd, en is zeer goed qua kwaliteit. Dus ik zou die gewoon nemen

• ORoces
D4NG3R NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:16:
De officiele geeft alleen spraak door, en niet het geluid van het spel..

ik begrijp nou echt niet meer wat je wilt :S?

De officiele PS3 werkt altijd, en is zeer goed qua kwaliteit. Dus ik zou die gewoon nemen
Alleen spraak is ook de bedoeling ja, dus wat anderen zeggen komt gewoon uit je headset toch? En de rest uit de speakers , dat is wat ik zoek. Maar ik twijfel een beetje of ik een gioteck zal nemen (ziet er wel erg alien achtig uit :D) of een standaard sony headset...

• ORoces
ah leuk forum gevonden official headset versus gioteck,

even lezen hoor :p

http://www.ps3-leagues.co...fficial-sony-headset.html

• ORoces
Ik heb even wat reviews gelezen maar ik zie dat de officiele sony headset echt met 3cm ofzo je oor in gaat. Dit zit toch voor geen meter lijkt mij? De gioteck zit weer op je oor maar heeft geen flexibele "hanger" en geen standaard.

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20:35
De officiele headset is de beste optie zeker als je naar prijs-prestatie kijkt.
Hij is inderdaad iets duurder dan de hele goedkope bluetooth oortjes, maar zeker niet ranzig duur.

Kwa kwaliteit doet hij niet onder voor veel duurdere setjes en zeker beter dan de ander aangedragen opties.

De headset ligt trouwens op je oor en blijft prima zitten door de hanger, die 3cm in je hoor is dus onzin.

Hij is tevens te gebruiken als mic via de meegeleverde standaard.

Volgens mij is mymemory gestopt met gratis verzending of hebben ze dat weer terug gedraaid?

[Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 19-10-2010 16:13]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ORoces

Dat bedoel ik, het oortje wat zeg maar zo groot is. Die van geoteck die ligt op je oor namelijk.

[Voor 4% gewijzigd door ORoces op 19-10-2010 16:28]

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

hier op tweakers gebruiken we
code:
1
[img][/img]

Nee, die van sony boren niet je oor in en zitten erg comfortabel.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ga naar een telecom winkel, probeer zo veel mogelijk headsetjes; ieder oor is anders, wat voor mij fijn is, kan voor jou bagger zijn :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• ORoces
Naja ik kies gewoon de Geoteck!!!

thx 11

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:44

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Of je besteld Call of Duty: Black Ops bij de Intertoys. Krijg je bij de PS3 en de PC versie een bluetooth headset :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ORoces
Lol , naja dat wist ik niet. Maar mijn headset+ spel heeft ook 65 euro gekost in totaal dus maakt verder niet uit. Beter dan zo'n cheesy jabra headset.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee