Toon posts:

Op zoek naar een PS3 Headset

Pagina: 1
Acties:

• ORoces
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:19
Hey,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een nieuwe headset voor de PS3. Het liefst eigenlijk zo goedkoop mogelijk want ik heb hem alleen nodig voor de microfoon. En ik zoek eigenlijk advies welke ik het beste kan nemen, deze heb ik eruit gepikt die mij wel wat lijken, maar ik heb er verder geen ervaringen mee.

http://www.play.com/Games...tml?ob=Price&fb=0&cur=258
Ziet er wel goed uit kwa specificaties en uiterlijk, alleen lijkt me de originele headset fijner zitten omdat je die ook kan afstellen

De officiële versie
http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html

of de originele headset standaard :
http://www.play.com/Games...dset-for-PS3/Product.html
Lijkt me op zich fijner omdat de microfoon dichter bij je mond zit. Maar die kan ik helaas nergens goedkoper vinden..

of hiervan de wireless versie : http://www.bartsmit.com/ps3-wireless-headset

Maar nu heb ik ook deze gezien die er wel erg sexy uit ziet:
http://www.amazon.co.uk/V...oth-Headset/dp/B0041RRRUO

Ik prefeer ook een koptelefoon variant. Budget zit ongeveer max 25 euro.

[Voor 9% gewijzigd door ORoces op 19-10-2010 14:27]

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:09

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Heb je niet nog ergens een bluetooth oortje voor je telefoon liggen? Die zou je er ook voor kunnen gebruiken.

En let op: Als je alleen de mic gaat gebruiken en je laat de voice van andere spelers over je speakers gaan Dan wil het geluid nog wel eens gaan 'rondzingen'. Je kunt dan beter de voices van andere over je headset laten gaan.

De 1e 3 links die je geeft werken niet btw.

The Outsider

• ORoces
gefixt :D
Meelobee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:23:
Heb je niet nog ergens een bluetooth oortje voor je telefoon liggen? Die zou je er ook voor kunnen gebruiken.