Toon posts:

Computer na vervangen van onderdelen werkt niet steeds niet

Pagina: 1
Acties:

• Lucas1988
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-02 17:54
Ik schrijf die namens iemand waarvan zijn computer kapot is gegaan.

Probleem hij heeft een Medion md8800 (specs http://computers.tweedeha...stemen/medion-md8800.html ) gehad van zijn ouders.
nu is hij 2 jaar verder en werkt hij niet meer (gaat niet meer aan)

Er zijn een aantal onderdelen vervangen:
Voeding, Moederbord, behuizing (anders paste zijn nieuwe videokaart niet) videokaart en processor

Voeding: Cooler Master GX RS-550-ACAA-E3
Moederbord: Asus P5P41D
Behuizing: Cooler Master Elite 310 (Tower)
CPU: Intel Processor Pentium Dual Core E6800, s775
Videokaart: 8800GTS 320

na het vervangen van al deze onderdelen werkt het niet steeds niet.

Zou iemand een optie weten?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:38

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zit de stekker in het stopcontact?

Loop Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eerst eens door, kom met jouw eigen bevindingen en aan de hand daarvan kan je gerichte vragen stellen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• MrHarry
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07:56
Geeft die piepjes als je opstart? en heb je ook al geprobeerd met ander geheugen of een slot geheugen? zo ja dan power knopje defect? :)
werkt het wel als je direct op het moederbord sluiting maakt bij de powerknop?

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Dus eigenlijk het enige wat niet vervangen is zijn je geheugen, je HDD en je optische drive? En wellicht een paar interne kabeltjes?
Als het probleem nog exact hetzelfde is als voordat je onderdelen begon te vervangen zou ik persoonlijk een van deze oude onderdelen verdenken.

Desktop | Server | Laptop

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Een computer die niet meer aan gaat heeft toch geen verband met een defecte harddisk, geheugen ?

• Rupie
dat ligt er wat mij betreft aan wat de TS verstaat onder niet aan gaan ;) Ik ken zat mensen die vinden dat hun computer niet aangaat als hij ergens tijdens het opstarten uitvalt ;)
Maar goed, als je een pc hebt die het niet doet, je vervangt een reeks onderdelen en het probleem bestaat nog op exact dezelfde manier zou het een van de onderdelen moeten zijn die niet vervangen is toch? Of zie ik dat verkeerd? Vandaar ook mijn "vraag" of het echt hetzelfde probleem is.
Of je moet toevallig het schakkelaartje van de voeding omgehaald hebben of de stekker van het stekkerblok er niet in hebben zitten.

• Lucas1988
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-02 17:54
bedankt voor het antwoorden, hij heeft alles door gelopen maar helaas niks wat hielp. hij gaat alles los verkopen dus nu kan hij niet eens meer testen..

/close

• Rupie
Dus hij verkoopt het defecte onderdeel ook? zal de toekomstige eigenaar blij mee zijn ;)

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:54
windows opnieuw installeren.....lol
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee