• Mr_Spock
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 19:59
Heeft er tot nu toe al iemand persoonlijk ervaring met dit beeldscherm en de bijgeleverde 3D Vision kit? Ik overweeg de aanschaf al een tijdje sinds er goede reviews over te vinden zijn, maar had toch nog graag eerst een paar bijkomende reacties omdat het een tamelijk nieuw product is.

Alvast bedankt!

• Mr_Spock
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 19:59
^ Dank je, maar deze had ik al gelezen.

• Nosfera7u
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 06-09 11:39
Kennis van mij heeft deze pas gekocht.
Heb er vorige week even op gespeeld & film gekeken.

3d film van Galapagos gezien, dit zag er echt mooi uit.
Rotsen die uit de monitor kwamen enzo :-)

De volgende 2 spellen getest :

World of Warcraft ziet er mooi uit , druid staart hing bijv buiten de monitor :P
Als je in Dalaran loopt heb je echt het idee dat je om spelers heen loopt!!!
Voa 25 gedaan, aanklikken van mobs was ffe wennen

FIFA 11 ziet er ook ook mooi uit !!!

Al met al heeft de monitor een goede indruk gemaakt, ook 2D zijn de kleuren super !!!
3D zag er beter uit dan verwacht.

:)

[Voor 12% gewijzigd door Nosfera7u op 20-10-2010 15:36]

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

• piratepraat
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 05-10-2012
Toch wel opmerkelijk dat het bij sommige games zo goed werkt en bij sommige minder. Ik zou willen weten bij welke games het nou echt top werkt. Ik zit serieus te denken om te sparen voor zo'n setje. Maar als arme student krijg je dat niet zo snel gespaard. Want het vervelende is dat je vervolgens ook een nieuwe computer moet e.d.

Verder is mijn vraag hoe werkt de tegenhanger van dit product eyefinity 3d ofzo? Iemand daar ervaring mee?

• faust2016
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:38

faust2016

You yes have my shirt

Euh.. De test hierin zijn allemaal met dat scherm verricht reviews: 3D Vision: Nvidia's extra dimensie voor pc-gaming
Veel leesplezier ;).

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 02:20
Ik heb ook intresse in een nieuwe 120hz LCD monitor voor mijn PC.. Tot nu toe heb ik mijn keuze beperkt tot de Asus VG236H en de wat oudere en goedkopere Samsung 2233RZ.. Nou heb ik al flink wat reviews gelezen over beide monitoren, en allebei komen ze er gewoon goed uit.. Het is echter niet duidelijk wat het verschil nou is tussen de Asus en de Samsung.. Is de Asus z'n meerprijs b.v. waard? Of is ie alleen zoveel duurder omdat ie net nieuw is en de Samsung al een jaar op de markt is?

Iemand hier die daar misschien iets meer over kan vertellen? Alvast bedankt..

Edit: ik heb inmiddels een nieuwe monitor ontdekt, de BenQ XL2410T.. En die schijnt nog een stuk beter te zijn, bovendien ook nog goedkoper.. Review met video's: http://apcmag.com/first-look-the-benq-xl2410t-.htm :P

[Voor 16% gewijzigd door Inflatable op 15-11-2010 17:02]

• downset04
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-09 13:56
dat is een reclame pagina en geen review

maar verder ziet het er inderdaad een heel erg fijn scherm uit
van zodra er voorraad is bestel ik er 1, helaas geeft de pricewatch op dit moment nergens voorraad: pricewatch: BenQ XL2410T

ik hoop hem deze week nog te kunnen testen dus, ik post wel terug als ik hem heb :)

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online

Ed_L

Crew Council
Er zijn al heel wat artikelen op het www verschenen over 3D gaming. Een snelle Google op die monitor leverde al twee bruikbare reviews op die hier nog niet voorbij kwamen. Ik denk dat je dus even terug moet naar de zoekmachines. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee