Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zit met een raar 'probleem.' Sommige Nederlandse apps kan ik niet vinden in de market terwijl ik andere juist wel weer kan vinden. Dit probleem heb ik sinds ik custom ROMs gebruik. Eerst had ik MIUI en nu maak ik gebruik van CyanogenMod 6.0.2. (Ik heb trouwens een HTC Desire)

Een voorbeeld app die ik graag op mijn telefoon wens is Appie van Albert Heijn. Als ik in de market zoek krijg ik het volgende te zien.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9403926/snap20101019_104413.png
apps als nu.nl zijn wel te vinden, maar 9292ov weer niet.

Mijn telefoon taal instelling is Engels (US/UK), maar de market 'code' die ik gevonden heb met market enabler staat op 20404. Wat volgens mij van Vodafone NL is aangezien mijn huisgenoot met een Samsung Galaxy het ook heeft en hij kan Appie wel vinden. Tevens waren de Terms ook in het Nederlands terwijl de rest van mijn telefoon op Engels staat. Dus volgens mij staat de Market wat instellingen betreft goed.

Dingen die ik al geprobeerd heb zijn: Taal wijzigen, Cache en Data van de market verwijdert. Andere provider code (T-Mobile NL) ingevoert met market enabler.

Mijn vraag: Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
via appbrain proberen...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Niet online
Die download apps nog steeds uit de market. Dus dat werkt helaas ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Vesper64 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:17:
Die download apps nog steeds uit de market. Dus dat werkt helaas ook niet..
Fast web installer installeren. Dan kan je op je pc de app op appbrain opzoeken je klikt op downloaden. En dan word de app automatisch op je tel gedownload.

Link

Walkthrough

[ Voor 7% gewijzigd door Imak op 21-10-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Niet online
[qoute]Fast web installer installeren. Dan kan je op je pc de app op appbrain opzoeken je klikt op downloaden. En dan word de app automatisch op je tel gedownload.
[/quote]

Hmmz, ik ging er altijd vanuit dat hij het dan direct doorlinkt en autodownload van de market en het daar dus nog steeds vandaan haalt. Maar hij download iig iets. Helaas krijg ik daarna het bericht:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9403926/snap20101021_201138.pngAfbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9403926/snap20101021_201312.png

Ik gebruik fast web installer al langer en werkt overal prima mee. Behalve appie en 9292ov

Doe ik nu iets verkeerd? Of kan Appie van Albert Heijn niet op custom roms draaien? of is er iets mis met mijn telefoon id ofzoiets?

Edit: Kan het zijn dat appie en de market mijn telefoon niet als een Desire zien? En daarom weigert te installeren? beveiliging in de app en gefilterd uit de market.

Hier kom ik bij aangezien appie alleen voor de HTC Wildfire, HTC Hero, HTC Magic, HTC Desire en HTC Legend, TMobile G1 (HTC Dream), Samsung Galaxy i7500, Samsung Galaxy S i9000, Sony Ericsson X10, Sony Ericsson X10 mini en Motorola Milestone zijn.

Want dan is de vraag, hoe check ik het en 'fake' ik het indien mogelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Vesper64 op 21-10-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zijn het toevallig de copy-protected apps die je niet kan vinden in de market? Appie kan je trouwens ook bij getjar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49
Wat je zegt kan inderdaad, dat de app niet voor jouw telefoon is en dat ie daarom niet te vinden is. Net zoals flash alleen te vinden is voor 2.2 devices. Wat mij overigens wel erg raar lijkt.

Met de originele rom kun je hem wel vinden.

Dus of je kunt de originele rom er weer op zetten, of je download de .apk's op je pc en stuurt ze naar je telefoon.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb ook een HTC Desire, en ik kan de "Appie" App gewoon vinden, downloaden en installeren :? 8)7

Ik heb trouwens de originele stock HTC 2.2 ROM :)

[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 21-10-2010 23:18 ]

Pagina: 1