Ipod Touch 8gb naar tros radar

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 23:12
Brief naar Tros Radar:

"Apple Ipod Touch 8GB a1288 is mij 4 maanden terug aangeboden alszijnde een 3e generatie Ipod Touch. Nu blijkt de machine 2e generatie techniek te behuizen. Hier kwam ik achter omdat de meeste nieuwe programma's (apps) een 3e generatie ipod/iphone vereisen. En met de komst van de 4e generatie ipod/iphone is de ipod touch die ik 4 maanden terug heb aangeschaft overbodig geraakt wat betreft alle nieuwe programma's/updates die ervoor uitkomen.
Het bewijs dat het om een 2e generatie gaat staat hier: http://support.apple.com/kb/ht1353
quote: "...look for the model number. iPod touch (2nd generation) is model A1288, and iPod touch (3rd generation) is model A1318."

Mijn Ipod Touch had ik aangeschaft bij de Mediamarkt te Ede. Ik heb inmiddels een melding van dit probleem gemaakt. Zij zijn van mening dat Apple Nederland deze Ipods als 3de generatie heeft uitgegeven.

Na nader onderzoek blijkt in heel Nederland de A1288 alszijnde een 3de generatie over de toonbank is gegaan. Vaak gaat het bij Apple om minder technisch onderlegde consumenten. Veel mensen zijn dus onwetend hiervan t dupe geworden, vandaar deze mail naar u."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57
Misschien zou je, zowel in dit topic als je brief, een concrete vraag of verzoek moeten zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:27

KoudeAardbei

Moderator

Klopt helemaal, is ook aangegeven dat de 3e generatie 16 , 32 en 64 GB 'ECHT' 3e generatie zijn, met de 3GS (lijkende) processor etc.
De 8GB heeft nog een 3G gelijkende processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Leuk dat je een brief naar Tros Radar hebt gestuurd, maar hier kunnen we weinig mee. Wat is je discussiepunt? Als je het wilt hebben over ervaringen met shops, garanties of aankopen die niet voldoen aan de verwachtingen, dan is het Shopping Forum een betere plek. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.