Ik heb hier een oude Trust Vibration Feedback Rally Master race stuurtje liggen met alleen een gameport aansluiting. Deze zit natuurlijk niet op mijn pc, dus heb ik uit een oude computer (Medion P4 volgens mij) een geluidskaart eruitgehaald waar ook een gameport op zit. Wanneer ik deze in mijn huidige computer stop (Asrock P5B-DE moederbord) dan krijg ik hem niet werkend in spellen.
Op Win7 heb ik allerlei race spellen staan (Need for speed Most wanted/underground 2/World 2010, F1 2010) en op XP heb ik alleen even underground 2 geinstalleerd om het uit te testen.
Hoe kan ik in windows zelf zien of hij het doet? Ik krijg in XP ook helemaal geen melding dat er nieuwe hardware aanwezig is (Windows 7 als het goed is ook niet)
Beide systemen zijn 64 bits (6GB geheugen)
Op Win7 heb ik allerlei race spellen staan (Need for speed Most wanted/underground 2/World 2010, F1 2010) en op XP heb ik alleen even underground 2 geinstalleerd om het uit te testen.
Hoe kan ik in windows zelf zien of hij het doet? Ik krijg in XP ook helemaal geen melding dat er nieuwe hardware aanwezig is (Windows 7 als het goed is ook niet)
Beide systemen zijn 64 bits (6GB geheugen)