Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:33
Mijn T220HD is vorige week helaas overleden, en zoek daardoor een grotere vervanger (TV-tuner is geen vereiste, maar wel leuk mee genomen uiteraard).

Ik heb heel wat rond gelezen, o.a. over de P2770HD maar ik lees overal dat de 1920 x 1080 resolutie te weinig is voor een 27 inch beeld scherm. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?

Als alternatief ben ik dus op zoek gegaan naar een 1920 x 1200 scherm, echter is de keuze beperkt boven de 24 inch. De grotere variant van mijn oude scherm (T260HD) voldoet wel aan de eisen: 26 inch, 1920 x 1200 resolutie etc. maar is echter al vrij verouderd.

Is het nog verstandig om dit scherm te kopen? Of weten jullie toevallig een mooi alternatief voor dit scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grappig, ik zit nu achter een Samsung T260, ik zou je geen enkele reden kunnen geven waarom je het scherm niet zou moeten kopen. Waarom wil je een HD versie? Die heeft als meerwaarde dat er een tuner inzit geloof ik.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 19-10-2010 14:00 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:33
Puur omdat ik nu de T220HD heb, en af en toe wel eens gebruik maak van de tv functie maar dit is geen vereiste hoor :p

Als ik dan toch die serie koop, dan maar direct met tv tuner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 12:46
TV Tuner en een lading extra connectoren :P
Oh en een afstandsbediening en speakers :)

Ik heb beide de T220 en T220HD gehad, fijne schermen zolang je geen probleem met TN panelen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

t220 nu al dood heb je geen garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Patrick V. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:15:
Als alternatief ben ik dus op zoek gegaan naar een 1920 x 1200 scherm, echter is de keuze beperkt boven de 24 inch. De grotere variant van mijn oude scherm (T260HD) voldoet wel aan de eisen: 26 inch, 1920 x 1200 resolutie etc. maar is echter al vrij verouderd.

Is het nog verstandig om dit scherm te kopen? Of weten jullie toevallig een mooi alternatief voor dit scherm?
Zelf heb ik dit scherm ook en ik vind niet dat hij onder doet voor andere schermen die ik zie.
Een mooi helder scherm met een stijlvol design en ruim genoeg aansluitopties achterop.
Maakt dan toch niet uit dat hij iets veroudert is?

En zoals MrVegeta hierboven zegt, de HD versie is inderdaad niet nodig tenzij je de tuner nodig hebt.

Kortom gewoon doen, prachtscherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232252

Mijn Samsung SyncMaster T260HD (in 2010 nog nieuw gekocht) beviel mij zo goed dat ik onlangs een gebruikte T240HD erbij kocht als uitbreiding- 2e scherm. Je kan er hele gedetailleerde revieuws overschrijven, maar je kan ook beknopt er over zijn: met zijn 1920x1200 scherm, gewoon vet scherp beeld tegen een betaalbare prijs. Prettig voor de ogen en goed aanpasbaar in te stellen.
Andere must/pré is de DVI als HDMI aansluiting.
Min punt is dat de Ziggo CI+ modulle niet compatible is met zowel de T240HD als de T260HD.
Ik gebruik de DVI aansluiting en daardoor de overgebleven HDMI aan de achterzijde goed voor de Samsung DCB-H380R HD ontvanger om tussendoor nog ff snel het nieuws te kijken. De TV in HD kwaliteit is niet geweldig de beperking van 50Hz is goed merkbaar t.o.v. 100 Hz Samsung 40 inch in de huiskamer.
Overigens zit er een 2e HDMI aan de zijkant, alsmede een koptelefoon aansluiting, links achter het klepje.

Waarom ik deze (niet nieuw meer te verkrijgen) zo waardeer: Super vet beeld voor PC gebruik. Goede drivers ondersteuning. 1920x1200 op DVI-HDMI
Verschil tussen de T240HD en de T260HD, is behalve het ietsie-pietsie grotere scherm, ook de snellere opstart van de T260HD en de fraaiere afstandbediening die je ook bij de Serie 6 krijgt (T240/260HD valt onder de Serie 5 specificaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
Onnodig om zo'n topic nog te bumpen lijkt me.
Mijn is momenteel na zo'n 2.5 jaar ook aan het doodgaan..

Drive it like you stole it.

Pagina: 1