Toon posts:

[WIN 7 x64]Verkenner reageert niet tijdens streamen muziek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Ik heb beneden een philips wifi sla5520 die via wifi aan mijn router is verbonden om muziek af te spelen:

Tot mijn nieuwe NAS er is, stream ik mp3's vanaf mijn desktop pc. Op die pc staat win 7 x64 ultimate. Ik heb alle mp3 directories toegevoegd aan de bibliotheek muziek en in het netwerkcentrum en in WMP het streamen van muziek toegestaan. Resultaat: beneden kan ik eenvoudig op de sla5520 door de muziek van mijn desktop pc bladeren en probleemloos afspelen.

Maar... Op mijn desktop pc reageert mijn verkenner niet goed. Als ik op 'mijn computer' klik blijft de verkenner maar een groene balk laden en op de drie icoontjes blijft een vergrootglas ronddraaien, zie onderstaand screenshot:

Als ik een snelkoppeling aanklik naar een bepaalde directory opent die wel, maar de regulier directorystructuur links verschijnt niet, blijft leeg zoals in het screenshot hierboven.

Wat veroorzaakt dit en wat kan ik eraan doen?

[Voor 7% gewijzigd door vandermark op 28-06-2012 10:25]

STRAVA | Mijn trouwfotografie site | Panasonic 5kW J Monoblock

Heb net de indexering van windows gestopt (ik zoek nooit bestanden) en de verkenner reageert nu weer zoals het hoort. Ga ervan uit dat het dus aan de indexering lag...

STRAVA | Mijn trouwfotografie site | Panasonic 5kW J Monoblock

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee