Toon posts:

[OL 2003] Hoe andere Exchange-agenda importeren?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• sebasd
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 06:51
Ik heb een Exchange-agenda zowel van mijn eigen werkgever als van de klant waar ik ben gedetacheerd, en nu wil ik deze graag kunnen synchroniseren. Bij de klant heb ik Outlook 2003, van mijn werkgever alleen OWA, dus het meest voor de hand liggend is om die agenda in de agenda van de klant te kunnen importeren (liefst push, maar pull mag ook).

Ik heb al even rondgegoogeld, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden. Is er iemand die mij in de goede richting kan wijzen?

• Roady81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Als je alleen toegang hebt tot je mailbox via OWA, dan is synchronisatie niet mogelijk. Mocht een Exchange ActiveSync connectie mogelijk zijn, dan zou je deze mailbox/agenda op je telefoon kunnen configureren en synchroniseren met Outlook op je desktop.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• sebasd
Dank je, ik ga eens kijken of het nu echt alleen OWA is. Via mijn telefoon wil ik niet eens (die is om te bellen), maar toch bedankt voor de tip.

• Remco
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:33
Je zou kunnen kijken of je via rpc over http met Outlook bij OWA kan komen.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor zover mij bekend, is er hier niet echt een oplossing voor.
Enige wat ik me kan bedenken is (dagelijks?) een PST te draaien / krijgen van jouw werk-agenda.
Vervolgens kan je deze (dagelijks?) importeren in jouw detacheerders agenda.

• Roady81
CptChaos schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:54:
Voor zover mij bekend, is er hier niet echt een oplossing voor.
Enige wat ik me kan bedenken is (dagelijks?) een PST te draaien / krijgen van jouw werk-agenda.
Vervolgens kan je deze (dagelijks?) importeren in jouw detacheerders agenda.
Aangezien er alleen OWA toegang is, is een pst maken geen mogelijkheid.

• Remco
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:33
Roady81 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:28:
[...]

Aangezien er alleen OWA toegang is, is een pst maken geen mogelijkheid.
Wel als je rpc over http doet.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Roady81
Remco schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Wel als je rpc over http doet.
Yup, ALS dat inderdaad ook beschikbaar is. Dat verandert natuurlijk de probleemstelling aanzienlijk. Als OWA het enige is wat beschikbaar gemaakt is, dan zijn er geen mogelijkheden om dit te doen.

• sebasd
Dank voor de aanvullende tips, ik ga er dit weekend eens mee aan de slag :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee