Toon posts:

muziek streamen naar mediacenter

Pagina: 1
Acties:

• jo-ep
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-11-2015
Weet iemand of het mogelijk is om muziek van mijn mobiel naar een (windows7) mediacenter mbv. wi-fi te streamen?

stel:
ik loop over straat met muziek op mn oortjes. dan kom ik thuis, zet ik wi-fi aan, en ik druk op een knopje op mijn telefoon en dan gaat het geluid over de speakers in de kamer.

of ik speel een filmpje af op mijn telefoon terwijl het geluid (draadloos) over de speakers gaat.

Met mijn laptop is het wel mogelijk, omdat ik de audio-uitgangen kan veranderen, maar met mijn HTC Desire (2.2) lukt het niet.

Er zijn wel genoeg wi-fi afstandsbedieningen voor een pc, maar dat bedoel ik niet
Iemand een oplossing?

hier had ook uw tekst kunnen staan...

• dbm_
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
ga je niet een beetje langs het doel van een mediacenter af, als je je mobiel gebruikt als stream voor je mediacenter? :D

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-09 10:45
Ik heb het wel een keer voor elkaar gekregen op mijn Galaxy S (android 2.1 destijds), echter heb ik hier wel voorgeïnstalleerde software gebruikt (Allshare). Dit ging via Wifi. Misschien dat deze app in de market te krijgen is :).

• jo-ep
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-11-2015
dbm_ schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 02:28:
ga je niet een beetje langs het doel van een mediacenter af, als je je mobiel gebruikt als stream voor je mediacenter? :D
Ik zeg mediacenter, maar eigenlijk bedoel ik mijn laptop die aan de versterker hangt O-)

maar dat is het punt niet. het gaat erom of het kan
Lukosje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 02:38:
Ik heb het wel een keer voor elkaar gekregen op mijn Galaxy S (android 2.1 destijds), echter heb ik hier wel voorgeïnstalleerde software gebruikt (Allshare). Dit ging via Wifi. Misschien dat deze app in de market te krijgen is :).
heb even gezocht, maar is alleen voor samsung

[Voor 34% gewijzigd door jo-ep op 19-10-2010 02:59]

hier had ook uw tekst kunnen staan...

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
jo-ep schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 02:40:
[...]

Ik zeg mediacenter, maar eigenlijk bedoel ik mijn laptop die aan de versterker hangt O-)

maar dat is het punt niet. het gaat erom of het kan

[...]

heb even gezocht, maar is alleen voor samsung
Misschien is NextApp MediaSharing iets voor jou. Het gaat niet allemaal vol automatisch, maar je kunt er wel via wifi bestanden mee beheren, muziek van je telefoon streamen, foto's bekijken, video's checken en de status van je telefoon in de gaten houden. Ik luister nu via wifi naar een aflevering Trance Around The World vanaf m'n telefoon, simpelweg om even het programma te testen :P. Gaat perfect, ook niet duur trouwens.

http://www.appbrain.com/a...a-sync/nextapp.websharing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee