Toon posts:

Spyshot: Welke auto is dit?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Nou zeg het maar :)

Achter de grill lijkt duidelijk een BMW grill te zitten. Echter, de lijnen aan de zijkant zijn niet echt BMW en de achterkant al helemaal niet. Er zitten lampen aan de linker en rechtezijde op de achterklep die ik helemaal niet bij BMW vind horen.

[Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-10-2010 22:41]

• Maks
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:18
Haha nice topic :p, ik denk een sportpakket op een 5 serie GT. Kan geen nieuw model zijn iig.

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-09 17:41
Ik vind het er zelf ook heel erg "niet BMW" uitzien. Die nieren verraden echter wel alles, het moet er wel een zijn. Zo op het eerste gezicht lijkt het geen auto uit het Premium segment, maar eerder een Hyundai of Kia of zo.

• PWM
  • Niet online
Ik heb zelf het idee, op de 1 na laatste foto, dat de zijkant erop geplakt is :) Volgens mij zijn de ronde vlakken op de deuren en voorspatbord erop geplakt.

Misschien zit daaronder een hoekigere auto, en dat zou dan de 3-serie Touring zijn? Maar dan is de achterkant nog niet echt BMW.

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
nieuwe volkswagen

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Maks
HAHAHA ja ik wist het, nieuwe 5 serie waarschijnlijk.

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,2150787,page=9

Edit\ Altijd leuk zo'n parkeerplaats 8)

[Voor 43% gewijzigd door Maks op 18-10-2010 22:51]

• Victor
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Naast de grill is de kentekenplaat ook een goede indicatie dat het een BMW is: München ;)

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-09 17:41
Ja dus toch de 5Serie Touring die een aantal weken is uitgekomen.

• flo_
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-09 18:45
Het is de nieuwe Fiat Marea, dat zie je toch zo? :+

[Voor 4% gewijzigd door flo_ op 18-10-2010 23:01]

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:49
Is wel tof, je auto inpakken, paar rare ledbars er op, BMW grille er in, rare koplampen fabriceren en dan carspotters in verwarring brengen...

;)

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De F11 inderdaad :)

Ik was van de zomer een tijdje in en rond München, verbazingwekkend hoe veel van die ingepakte auto's je rond ziet reiden, nieuwe mini's/X3's/5'jes enz :P

Rechtsachter zitten geen uitlaatpijpjes hè? Anders heb je de nieuwe M5 touring te pakken :P

[Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 18-10-2010 23:38]

DUT Racing

• PWM
  • Niet online
Maar waarom rijden ze dan zo? Die 5-Touring is volgens mij allang geintroduceerd, en de brochures liggen bij de dealer.

Het was inderdaad geen M5 mockup, dan had ik hem wel herkend :P

• Roenie
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Waarom? Iets inpakken is spannender dan gewoon rond te laten rijden. Dat heeft de marketingafdeling gewoon bedacht om buzz te creeren.

• Bierkameel
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Omdat die BMW's met ducttape aan elkaar hangen ;)

• ajhaverkamp
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-09 12:30

ajhaverkamp

gewoon Arjan

M-kenteken, dus München. Zou dus BMW kunnen zijn.

This footer is intentionally left blank

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:58

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

de Nieuwe BMW 3 Serie sedan en station.

Cogitationis poenam nemo patitur

• RomeoJ
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Daarnaast zitten er ook angeleyes in de koplampen als je goed kijkt, wat ook typerend is voor een BMW ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
watskeburt met die achterkant ;(

• Maks
Lees de posts boven je ;).

• P.B.
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Denk dat het een 3 serie is. de 5 touring heb ik allang gezien in de showroom.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

P.B. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:29:
Denk dat het een 3 serie is. de 5 touring heb ik allang gezien in de showroom.
Nogal zeker van niet. Dat een model al gelanceerd is betekend niet dat ze de moeite nemen om de verpakking van de testwagens af te halen.

DUT Racing

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:58

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

fsfikke schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:33:
[...]

Nogal zeker van niet. Dat een model al gelanceerd is betekend niet dat ze de moeite nemen om de verpakking van de testwagens af te halen.
Het is een 3 Serie, de achteruit van de Sedan ligt anders dan bij de huidige (net nieuwe) 5 serie. Ook kan je duidelijk qua maat zien dat het een model onder de 5 Serie is, de 4 serie is een coupé..... dan blijft een 3 serie dus over, welke eind 2011 nieuw op de markt komt... pers introductie eind dit jaar....

Cogitationis poenam nemo patitur

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De F31 heeft toch een hele andere achterlichtunit.
http://www.bimmerfest.com...y-pics-of-the-f30-touring
Vergelijk dat eens met de link van Maks (http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,2150787,page=9) waar je dezelfde auto ziet maar dan met een stuk betere foto's :P

Daarbij, sedan/touring/4-serie/coupe weet je zeker dat je al je termen op een rijtje hebt?

[Voor 48% gewijzigd door fsfikke op 19-10-2010 21:53]

DUT Racing

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee