• RRCreations
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22-09 22:25
Nou beste Tweakers,

Vorig maand op 27 september wel te verstaan heb ik mijn kleine wonder iPhone 4 in mijn handen ontvangen. Dolblij doe ik het aan en kijk ik aandachtig naar het scherm om de super scherpe display te kunnen bekijken. Gelukkig had ik hiervoor mijn vriendin een iPhone 4 gegeven dus de volgende dag dat ze langs kwam ging ik voor de "lol" de iPhone schermen bekijken.

Grote schrik natuurlijk, want mijn vriendins iPhone 4 is SPIERWIT en mijn iphone bleek veels te geel te zijn! Natuurlijk op internet gezocht voor oorzaak en oplossingen. Oorzaak zou zijn de lijm bij het scherm dat nog verdampt moet worden. Oplossing zou zijn dat ik gewoon een tijdje moest wachten voordat het scherm gewoon wit als wit laat zien. Anders zou het gewoon ook een constructie fout zijn geweest. Ik wacht natuurlijk geduldig af. Wat mij ergert is dat niet een "stukje" van het scherm geel is maar gewoon heel het scherm! (bron: http://gizmodo.com/557198...esidue-from-manufacturing)

Maandje later is er nog steeds hetzelfde waas/gele scherm. Dacht natuurlijk telefoon gaat gewoon terug geen gezeik meer. Gisteren was ik met een aantal vrienden gaan eten bij KFC en allen hadden een iPhone 4 (mijn vriendin en 2 vrienden).

Nu komt het leuke.

Allen (dus in totaal 3 personen) hadden een gele scherm behalve mijn vriendin. Een vriend van me had nog een iPhone 3GS erbij gepakt en die was gewoon natuurlijk ook WIT. Met andere woorden rond de 75% van de mensen die ik ken met een iPhone 4 hebben een gele waas. Ik zou dus aanraden voor alle mensen met een iPhone 4 te vergelijken met een ander en OOK vooral met een iPhone 3G/3GS want naar mijn idee is dit een ernstige productie fout die af en toe goed gaat.

Edit: typo's

• Remko.me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 14:06
Heb je een pagina of manier om dit volledig te kunnen testen? In vergelijking met mijn 3G heb ik ook een iets gele waas.

Gekke is dat ik hier 2 iphone 4 bij de hand heb, die het beide hebben een gelere waars dan de 3G telefoon.

[Voor 31% gewijzigd door Remko.me op 18-10-2010 21:39]

Bekijk mijn site: Remko.me

• Pierz
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12:50
Dit viel mij ook op aan de iphone 4 van een collega. Die was ook geel in verhouding met mijn 3gs. Ik dacht eigenlijk dat dit gewoon een meer natuurlijke weergave was ipv de blauwe kleur die van de meeste schermen af komt. Ik vond het er mooier uit zien eigenlijk.

• Wnds
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2015
Foto voor vergelijking?

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Ik heb hier ook last van vriend van mij heeft ook een veel witter scherm, maar ik erger me er niet echt aan, als ik niet compare merk ik het niet eens, ik neem er maar genoegen mee, als het echt een productie fout informeer ik mischien nog wel, maar ik denk dat het vrij normaal is.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee