Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sinds laatste updates problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Hallo iedereen,

sinds de laatste ronde updates van MS (het waren er 11 ofzo) op Windows 7 heb ik niets dan problemen.
Heb al verscheidene BSOD's gehad, waaronder:
STOP code: D1, 50 en A

Ze hebben allemaal te maken met memory problemen of IRQL dingen die niet kloppen. Vooral GTA IV en BC2 vinden de updates niet leuk, deze spellen spelen leid dan ook onherroepelijk tot een BSOD met een van de voorafgenoemde STOP codes. |:(

De laatste Nvdia drivers heb ik al geinstalled via een clean install...

Hulp?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.. lastig, want echt veel nuttige info geef je niet echt.

Er lopen een paar andere topics (al van voor de updates overigens) waar herhaaldelijk tips in staan wat je met die BSOD codes kan doen - inclusief verwijzingen naar de Windows Crash/Memory dumps FAQ.

Ik stel voor dat je daar eerst mee aan de slag gaat, dan kunnen we tenminste ergens over praten in plaats van glazen bollen turen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.