Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig om mails op te slaan in een database. Het nadeel is dat als het email adres bekend is via het adres boek ik een naam krijg te zien maar geen email adres.

Heb al allerlei code gevonden, maar niet het juiste. Heeft iemand toevallig een manier waardoor ik het email adres kan krijgen voor de ontvanger. De van is geen probleem, hier is ook genoeg over te vinden.

Het gaat over het opslaan van een bericht dat verstuurd word. Dus een outlook add-in via visual studio 2010 die on item send de code uitvoerd. Ik maak gebruik van activeinspector.currentitem.
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:09:
Oke, ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd, het gaat om het email adres.

Stel ik geef als email adres: jan.janssen@mydomain.nl
Omdat ik deze persoon in mijn contacten heb staan of vaker een mail heb gestuurd kan het zijn dat er dan staat:
Jan Janssen
of
Jan Janssen (jan.janssen@mydomain.nl)

Ik moet dus een manier zien te vinden om alleen het email adres te krijgen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Groetjes,

Syfhix

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

SMTP voor de ontvanger? Hoe zou je dat willen doen? Er kan gebruik gemaakt worden van een server van de internetprovider, een server van een hostingpartij, een server van google en zo nog meer. SMTP achterhalen is niet te doen en totaal nutteloos.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd, het gaat om het email adres.

Stel ik geef als email adres: jan.janssen@mydomain.nl
Omdat ik deze persoon in mijn contacten heb staan of vaker een mail heb gestuurd kan het zijn dat er dan staat:
Jan Janssen
of
Jan Janssen (jan.janssen@mydomain.nl)

Ik moet dus een manier zien te vinden om alleen het email adres te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Een zoekopdracht op je topictitel (plus een extra woordje) levert behoorlijk wat resultaten op, zelfs met kant en klare code. Waarom werken die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze code werkt wel voor de personen die de vraag posten, maar als ze op het einde niet de gehele code vrijgeven heb ik dat van mij, hun verbetering, maar het tussenstuk mis ik. Hierdoor werkt het nog steeds niet helemaal. Ik ben niet heel erg bedreven met outlook add-ins dus ik begrijp het sowieso niet helemaal 100%.

Deze oplossing komt erg dicht in de buurt, maar de missende code kan ik niet bedenken waardoor ik het nog niet opgelost krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Tja, wij gaan hem ook niet voor je bedenken. Dat noemen we namelijk een scriptrequest. Dus: ga eens een poging doen.

Pagina: 1