Al een jaar of twee ben ik de gelukkige eigenaar van een Samsung 2493HM (TN paneel afaik 1920x1200, 24", in alle richtingen draaibaar/kantelbaar). Nu ben ik op zoek voor een vervanger van mijn Compaq v710 (dont google it, old crt), wat er een beetje fatsoenlijk bij past.

Het idee is dat 't een 24" (of groter?) wordt welke ook in hoogte verstelbaar is, met tenminste 1920*1200 pixels en dvi-d en hdmi. Nu is daar prima op te zoeken in dingen als de pricewatch, alleen waar ik benieuwd naar ben is hoe ik op een scherm uitkom wat alle kleuren ongeveer hetzelfde weergeeft?

Daarnaast heb ik iedere dag (lees: altijd) eclipse/zend studio open. Zouden jullie dan aanraden naar 2x 24" te gaan, of 1x 24" en 1x >24" ?

Verder heb ik de ballen verstand van schermen (heb al wel dit doorgenomen), dus als iemand - onderbouwde - tips heeft voor een bepaald beeldscherm zijn die ook zeker welkom.

U wordt bedankt _/-\o_

Edit: Indien relevant; het geheel wordt aangestuurd door Ubuntu en een Nvidia gts250

[Voor 4% gewijzigd door Freeaqingme op 18-10-2010 19:38]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Gezien de overdaad aan reacties heb ik besloten maar gewoon een 2443BW te bestellen. Aan iedereen die gereageerd heeft: tnx :D

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:10
haha veel reacties ook, 2443BW is wel een goede keuze denk ik. Heb zelf ook een 2493HM, alles is te koop natuurlijk :P.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee