Kan overschijven van data op SSD op ten duur problemen geven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379887

Topicstarter
Ik wil een OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD aan schaffen maar ik maakte me zorgen omdat ik op sommige (oude) forum's gelezen heb dat je je data op een SSD niet onbeperkt kan overschrijven geldt dit ook voor de nieuwste versie's? Verder vroeg ik me af of naast het sneller opstarten van Windows en het sneller laden van games/bestanden ook het zoeken van bestanden sneller gaat.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 17:19
Anoniem: 379887 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:
dat je je data op een SSD niet onbeperkt kan overschrijven geldt dit ook voor de nieuwste versie's?
"Onbeperkt" niet nee. Voor 99% van de mensen echter wel vaak genoeg ;)
Verder vroeg ik me af of naast het sneller opstarten van Windows en het sneller laden van games/bestanden ook het zoeken van bestanden sneller gaat.
Dat gaat nógal wat sneller ja. Waarbij geïndexeerde zoekopdrachten uiteraard niet (veel) sneller zullen zijn.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379887

Topicstarter
oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 09:22
Anoniem: 379887 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:43:
Ik wil een OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD aan schaffen maar ik maakte me zorgen omdat ik op sommige (oude) forum's gelezen heb dat je je data op een SSD niet onbeperkt kan overschrijven geldt dit ook voor de nieuwste versie's?
Ook gewone harde schijven kan je niet onbeperkt blijven gebruiken. Alles heeft zijn limiet, alles gaat uiteindelijk stuk.
Verder vroeg ik me af of naast het sneller opstarten van Windows en het sneller laden van games/bestanden ook het zoeken van bestanden sneller gaat.
Alles gaat sneller dus waarom zou het zoeken niet sneller gaan?