Toon posts:

Gaming Events

Pagina: 1
Acties:

• Aerix
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03-07-2019
Hey,

Ik heb heel google afgezocht naar game events in nederland maar heb alleen maar 1 event kunnen vinden en die heb ik net gemist. Ik heb ook even op de forums gezocht maar heb helaas niets kunnen vinden. Ben ik nou zo slecht in het zoeken of is er echt geen fatsoenlijke game event in nederland?

Groetjes!

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 24-08 23:13

DefLite

Why so serious?

Behalve FirstLook zijn er niet echt fatsoenlijke game events in Nederland, wel in:
Parijs: Paris Games Week is 27-31 oktober, Paris Games Festival is begin september.
Keulen: GamesCom eind augustus.
London: EuroGamer Expo begin oktober.
Dus enige in de komende tijd is Paris Games Week.

Wat je nog wel hebt zijn bijv: mid-night launches van videogames dat kan soms ook wel vet zijn, zoals bijv Modern Warfare 2 vorig jaar in A'dam.

[Voor 3% gewijzigd door DefLite op 18-10-2010 18:30]

• Blackbird-ce
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-05 16:47
Free Gaming (Rotterdam) was dit jaar ook al teruggetrokken.
Af en toe is er een roadshow van Nintendo, maar of je dat mee mag tellen...

• Aerix
  • Laatst online: 03-07-2019
Jah... Dat kan je uiteraard niet mee tellen omdat het maar van 1 soort is. Ik dacht meer aan een event met veel verschillende uitgevers en games. Maar goed bedankt voor de informatie trouwens DefLite!!

• JapyDooge
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:22

JapyDooge

NoxiousPluK

Inderdaad, vorig jaar naar GamesCom geweest, was wel leuk maar niet heel speciaal.
FirstLook schijnt wel tof te zijn geweest :)

• YamiHoshi.nl
  • Laatst online: 25-08-2011

YamiHoshi.nl

CW-Network!

Ik hoop in 2011 in Breda te wonen, dan kan ik naar GamesCom.
Schijnt een hele goede E3 vervanger te zijn.

Yamilla. En ja, ik ben een vrouw!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:56

psychoclown

Back in black

Wat heeft Breda met de GamesCom in Keulen te maken? :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• YamiHoshi.nl

YamiHoshi.nl

CW-Network!

>>psychoclown
Dat Terneuzen te ver is om naar een game beurs te gaan, misschien?
Vanuit Breda pak je de trein naar Keulen, Utrecht, Amsterdam, of waar je ook maar wilt.
Dit kan in Terneuzen niet, laat staan, in heel Zeeuws-Vlaanderen niet.

• YamiHoshi.nl

YamiHoshi.nl

CW-Network!

Ik weet het, deze thread is meer dan 2 weken oud, maar ik wou wat toevoegen.
Ik werd 3 uur geleden uitgenodigd door Nintendo zelf om naar de Nintendo 3DS Kick Off Event in Amsterdam te gaan.
En een week geleden was er nog een Nintendo 3DS Press Event, waarvoor ik te laat was om uitgenodigd te worden.
Dus: Er gebeurt toch wel wat in Nederland, qua events, ookal is dat alleen voor de pers/mensen op de pers lijst.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee