Toon posts:

Disable adresbalk in IE8

Pagina: 1
Acties:

• vdmeeren
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-01-2011
Mede Tweakers

Zoals jullie ook merken steeds meer onderdelen draaien op het internet (Cloud) zo ook ons administratie programma. Nu wil ik dat programma de look and feel geven net alsof het een normaal lokaal programma is. Dus wil ik de pagina in volledige modus draaien (F11). Maar dan wel met de optie om de pagina af te sluiten dus zonder adres balk en zoek balk.

Heeft iemand een idee, alvast bedankt
Sander van der Meeren

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:56

Hoite

Goed verhaal

IE8 weet ik niet zeker, maar in FF kan je als je met je muis tegen de bovenrand aanzit bij de sluitknoppen.

Lekker kort.

• JMfx
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09-09 01:34
Een .net / winforms applicatie met een webcontrol gedockt?

• vdmeeren
Hoite schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:53:
IE8 weet ik niet zeker, maar in FF kan je als je met je muis tegen de bovenrand aanzit bij de sluitknoppen.
Zo werkt het ook met Internet Explorer, maar ik heb liever dat de gebruikers altijd de afsluitknop blijven zien.

• vdmeeren
JMfx schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:54:
Een .net / winforms applicatie met een webcontrol gedockt?
Klinkt indrukwekkend, en het zal vast de oplossing zijn, heb ik twee dingentjes.
Hoe doe ik dat??
Is het dan wel mogelijk om een pagina die is geïntegreerd met MS Silverlight te tonen??

• JMfx
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09-09 01:34
In principe schrijf je je eigen applicatie in VB.NET of C#. Het klinkt moeilijker dan het is, want wat jij wil kan je zo goed als helemaal bereiken met drag-en-drop.

Je moet bijvoorbeeld de ontwikkelomgeving installeren via onderstaande link en dan een nieuw project aanmaken. Je sleept de webcontrol naar de applicatie en misschien een paar regels code in het hoofd event (de link specificeren). Daarnaast kan je de eigenschappen van onder andere het form specificeren via het properties menu (is het resizable, etc)

http://www.microsoft.com/express/Windows/

Je gebruikt daarnaast gewoon de IE engine, dus website met Silverlight moet geen probleem zijn.

[Voor 8% gewijzigd door JMfx op 02-12-2010 23:52]

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-06 20:15

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Post was wel al wat oud hé :>

Voor de TS desalniettemin: How to use Kiosk Mode in Microsoft Internet Explorer

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee