Toon posts:

Constant vastlopers in Vista 64bits

Pagina: 1
Acties:

• fireworks1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-02-2020
Windows Vista 64bits,
intel core2duo E8400. Deze draait gewoon op normale fabriekssnelheid, zonder overclocken dus!
6GB ddr
HIS IceQ4 HD4870 (512)
P5K se/epu MB

Nu heb ik voortdurend (keer of 3/4 per dag) last van vastlopers, dit varieert van bluescreen tot gewoon ineens gefreezed, dus dan kan ik niks meer en is resetten de enige optie. Vanmorgen had ik er ook last van dat de muis freezed stond en niks meer reageerde en het geluid bleef hangen, toen resette ik de PC en kwam ik er helemaal niet meer in. Reset van moederbord was enige optie en nu werkt ie weer, maar liep ie net alweer vast... Krijg btw ook constant bij opstarten error dat fan niet goed is, of niet werkt. Maar heb water koeling dus die check heb ik uitgeschakeld in de bios...

Wat ik al gedaan heb....
Geheugenbankjes er stuk voor stuk uitgehaald -> geen resultaat
Standaard instellingen bios teruggezet (dmv resetten) -> geen resultaat
Schijfcontroles -> geen resultaat

Heb er inmiddels al maanden last van... Dus ik denk vraag het hier eens!

[Voor 3% gewijzigd door fireworks1 op 18-10-2010 13:08]

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Ik zou beginnen met de hangen en opstartproblemen troubleshooter, voor nu kan het nog van alles zijn. Wat voor BCCodes krijg je trouwens?

Desktop | Server | Laptop

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee