[Nieuwswaarde FP] Eelco Blok wordt de nieuwe ceo van KPN

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Soms komen er onderwerpen voorbij waarvan je jezelf kunt afvragen of dit wel op de FP thuis hoort:

Eelco Blok wordt de nieuwe ceo van KPN

Dit is meer iets voor Beurs.nl dan op Tweakers.net aangezien het niets met de categorieën te maken heeft waarin nieuws-items kunnen worden ingedeeld. Zelfs bij "Pro" past het niet, het heeft gewoon een zeer laag 'tweak-gehalte'.

Zeur ik onterecht of zit er toch een kern van waarheid in mijn verhaal?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De KPN is gewoon een ICT bedrijf, en past iedere scheet van KPN wel op een ICT nieuwssite :P

Dat het gros van de gebruikers het een worst zal zijn over de nieuwswaarde (mij kan het ook niet veel boeien), ben ik wel van mening dat het hier niet misplaatst is.

Ey!! Macarena \o/

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Daarbij was / is Scheepbouwer natuurlijk een markante CEO. In tegenstelling tot z'n (Nederlandse) collega's van bijvoorbeeld UPC, Ziggo, Vodafone T-Mobile etc. is hij toch wel veelvuldig in het nieuws gekomen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We berichten niet vaak over dit soort poppetjes-verschuivingen, maar in sommige gevallen is het wel nieuwswaardig, bijvoorbeeld bij een hele grote multinational, maar ook bij grote Nederlandse bedrijven of opvallende persoonlijkheden. Scheepbouwer heeft tien jaar aan het roer gestaan bij toch nog steeds een heel groot Nederlands telecombedrijf en er zullen weinig lezers zijn die zijn naam niet kennen. Vandaar het besluit het mee te nemen in het nieuws op de FP. :)