Toon posts:

[OS X 10.6] Parallel's Desktop 6

Pagina: 1
Acties:

• Dark Ghost
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2011
Hey Tweakers,

Draaide sinds 3 maanden Parallel's Desktop 5 en heb gisteren legaal geupgrade naar Parallel's Desktop 6, allemaal prima verlopen. Heb meerdere virtuele machines draaien, Chrome OS, Ubuntu en Windows 7 (alles legaal).

Echter, nu heb ik het probleem dat Windows 7 om de 5 minuten freezed. Ik moet dan via Finder het menu 'Geforceerd stoppen...' openen en dan unfreezed de boel weer, tot 5 min en dan begint het weer. Ik hoef Parallel's dus niet geheel te stoppen...

Ik kan op de Parallel's Forums niets vinden, de support lijn is bagger en ook Google en T.net search helpen niet.

Wie o wie kan me helpen?

Owja, heb 1,5GB geheugen aan de Windows 7 install toegewezen.

MacBook Pro i5 2,4GHz 8GB | iPhone 4 16GB | Xbox 360 | Nintendo Wii

• LeLo
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik had na de upgrade naar versie 6 ook wat onverklaarbare issues. Bij mij was de oplossing om Parallels helemaal te verwijderen inclusief alle instellingen etc. (uninstaller van Parallels zelf gebruiken) en daarna opnieuw te installeren na een herstart. Je moet dan wel alle VM.s opnieuw aanmaken, maar bij mij waren de problemen (vooral netwerk problemen en zelfs een kernel panic) verholpen.

• Dark Ghost
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2011
Is er geen mogelijkheid om de machines te backuppen? Deze zijn namelijk helemaal geconfigged voor dagelijks zakelijk gebruik... :(

In ieder geval bedankt voor je tip! Ik dacht al wel dat het mogelijk zoiets zou kunnen zijn.

MacBook Pro i5 2,4GHz 8GB | iPhone 4 16GB | Xbox 360 | Nintendo Wii

• LeLo
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Je hoeft niet de hele machines opnieuw te installeren, alleen opnieuw even toevoegen na de herinstallatie (dubbelklikken op de VM is genoeg). Daarna moet je wel even het geheugen etc. in de config weer goed zetten. Je hoeft dus zeker niet de host OS'en opnieuw te installeren!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee