Razer 1k vs. Razer 2k

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Ik heb sinds kort een Razer 1k omdat me Razer 2k er mee ophield, nu viel mij op dat de 1k metalen rollers heeft met een rubber ringetje, terwijl de 2k witte plastic rollers heeft...

Mijn ervaring met de 2k met die witte rollers zijn ook wat slechter, bij het optillen v/d muis beweegt de muispijl naar beneden, wat in een pot Q3 dodelijk is :)
De 1k heeft hier dus geen last van.

Mijn vraag is dus daarom, hebben alle 2k's die brakke witte rollers of hebben ze tegenwoordig ook die metalen rollers met rubbere ring??

Verwijderd

Het mooie van de Boomslang serie's is dat ze zo secuur zijn.
De bedoeling is dat je hem heel gevoelig insteld, zodat je hele kleine bewegingen kunt maken met je hand, en toch nog precies kunt mikken.

Optillen zou helemaal niet nodig moeten zijn.

• Redje
Dat optillen ligt dan ook meer mijn speelstijl en mouse sens(langzaam)... maar volgens mij doet het merendeel gamers dit.

Het zit zo: je mikt op iemand die buiten het bereik is van je pols, dat ga je tot je niet meer kan, tilt je muis op en verplaatst deze weer naar midden en aimed verder.... heel normaal imo, zelf met een Razer ;)

Verwijderd

Wat ik doe is de sensitivity heel hoog zetten, en dan kan je dus bijna overal komen met 1 polsbeweging..

Verwijderd

Ik doe dat ook, daarom vind ik het onnodig om
een boomslang te kopen.

Waarom koop jij er dan 1? Als je toch grote bewegingen maakt is de preciesie verwaarloosbaar.

• Redje
Onnodig?

Razer heeft meer dpi... dus is altijd preciezer dan een willekeurige muis, ook bij lage snelheden, bij een gewone muis lijkt het erop of die pixels overslaat.

Verder vind ik de hoeveelheid buttons handig... ik heb ook een Mouseman USB en een Mouseman Optical, maar deze is toch net iets lekkerder.:P

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad of alle 2K's die witte rollers hebben... :)

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 18:14 schreef Redje het volgende:
Ik heb sinds kort een Razer 1k omdat me Razer 2k er mee ophield
Betekent dat hij te koop is??

Kanta kostta??

• Redje
Uhm niet echt, me 2k nokte er mee, dus ruilde ik die in voor een 1k omdat ze de 2k niet meer hadden, en heb hier geen spijt van , die 1k 0wnz ;)

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:19 schreef Redje het volgende:
Uhm niet echt, me 2k nokte er mee, dus ruilde ik die in voor een 1k omdat ze de 2k niet meer hadden, en heb hier geen spijt van , die 1k 0wnz ;)
jammer
Pagina: 1