Toon posts:

macbook pro 13 kalibreren

Pagina: 1
Acties:

• meaxx
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10-03-2014
Ik wil mijn macbook pro 13 inch (2010) kalibreren, alleen is er iets dat ik niet helemaal begrijp en waarvan ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen.

Dit heb ik kunnen vinden op de mac site:

Sluit de lichtnetadapter aan en laad de batterij van uw computer volledig op totdat de lichtring van of het lampje op de adapterstekker groen wordt en op het scherm de indicator op de menubalk aangeeft dat de batterij volledig is opgeladen.

Laat de batterij ten minste twee uur volledig opgeladen rusten. Zo lang de adapter is aangesloten, kunt u uw computer gedurende deze tijd blijven gebruiken.

Koppel de lichtnetadapter los wanneer de computer is ingeschakeld en gebruik de computer op batterijvoeding. U kunt uw computer gewoon verder gebruiken. Wanneer de batterij bijna leeg is, verschijnt het dialoogvenster Batterij vrijwel leeg op het scherm.

Bewaar nu uw werk. Blijf uw computer verder gebruiken. Wanneer de batterij zo goed als leeg is, wordt de computer automatisch in de sluimerstand geplaatst.

Schakel de computer uit of laat deze vijf uur of langer in de slaapstand staan.

Sluit de lichtnetadapter aan en laad de batterij weer volledig op.

Waarschijnlijk zit ik heel dom te denken maar ik snap bij stap 2 en 3 niet wanneer ik nou de stekker uit mn macbook moet halen. Laat de batterij ten minste twee uur volledig opgeladen rusten. Zo lang de adapter is aangesloten, kunt u uw computer gedurende deze tijd blijven gebruiken. Hieruit maak ik op dat je normaal gesproken (als je de macbook niet gebruikt) wanneer je de macbook hebt opgeladen de stekker er meteen uit zou halen en hem 2 uur laat rusten.

Alleen staat er dan bij stap 3 dat je de adapter eruit moet halen na die 2 uur.. Dus mijn vraag is moet ik nou voor of na het 2 uur rusten de adapter loskoppelen. (sorry voor deze waarschijnlijk hele noobie vraag:P, maar ik kom er door begrijpend lezen niet echt uit).

• pposthoorn
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:34

pposthoorn

Constructeur / Projectleider

Je laadt hem helemaal op en laat dan nog 2u de stroom eraan zitten, maakt niet uit of MB dan aan/uit/ingebruik is. Daarna stroom eraf en gebruiken tot hij uitvalt, dan 5u laten staan, dan weer helemaal opladen.

Tesla Model 3 LR RWD

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee