Macbook Pro + Sony TV probleem

Pagina: 1
Acties:

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb sinds gister een probleem met mijn Macbook Pro (2010 i7) en Sony tv (bravia 42"), ik heb de macbook pro met een mdp>hdmi kabel op de tv aangesloten en tijdens het kijken van films veranderd de helderheid van het scherm steeds. ik heb er echter geen last van als er 'gewone' zenders op staan.

wie helpt me?

als jullie meer info nodig hebben hoor ik het wel.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:16

CeesKees

I rest my Kees

waarschijnlijk staat er ergens een optie als auto contrast, supercontrast, of een willekeurige andere "beeldverbeteraar" aan. Zet deze eens allemaal uit (of probeer de game mode) dan zou je er geen last meer van moeten hebben

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

CeesKees schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:55:
waarschijnlijk staat er ergens een optie als auto contrast, supercontrast, of een willekeurige andere "beeldverbeteraar" aan. Zet deze eens allemaal uit (of probeer de game mode) dan zou je er geen last meer van moeten hebben
idd, maar missschien licht het er aan dat de tv automatisch de helderheid aanpast of zoiets mbv een lichtsensor

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.