hoi hoi., had ff een magge vraag. zag laats ene plaatje van zoiets op een een of andere ozin site. maar is dit ook echt te maken? en hoe? heb nog wel eneoud tb over// lijk me wel leuk
Verwijderd
Ik vind het interessanter of het ook mogelijk is om een toest bv de F12 toest ofzo in te stellen dat hij gelijk is aan CTRL-ALT-DEL. Kan dit?
Sorry dat ik je vraag een beetje overrule, maar die is toch een beetje onzinnig.
Sorry dat ik je vraag een beetje overrule, maar die is toch een beetje onzinnig.
hint: zoek een waarheidstabel
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Uhm, dat plaatje was een persiflage op...ik geloof Win98.... dusseh een beetje van jezelf en een beetje van...
suc6!
suc6!
Kijk in de laatste computer-idee
Daar schakelen ze toetsen door naar een IR-zender, dat moet dus ook kunnen naar een andere toets. BV de scroll-lock, die gebruik je toch niet.
Daar schakelen ze toetsen door naar een IR-zender, dat moet dus ook kunnen naar een andere toets. BV de scroll-lock, die gebruik je toch niet.
Als je al eens een toetsenbord hebt opengesloopt, zie je dat er zo'n plastic blad ligt onder je toetsen met contacten erop. Deze contacten gaan naar dat IC wat in je toetsenbord zit. Door bepaalde pinnen van het IC met elkaar door te verbinden, krijg je toets / toetscombinaties. Ik denk dat je zo wel CTRL+ALT+DEL kunt krijgen denk ik...
Jep
Verwijderd
Welk nummer van Computer Idee was dat?Op Wednesday 14 March 2001 11:51 schreef Razorfist het volgende:
Kijk in de laatste computer-idee
Dat ding werkt echt!
Heb zelf ook eens gedacht om er een te maken maar nog niets van gekomen:)
Heb zelf ook eens gedacht om er een te maken maar nog niets van gekomen:)
Powered bij meergranenbrood.
De laatste, da's dus die vorige week woensdag (7-3) bij ons op de mat lag)Op Wednesday 14 March 2001 13:35 schreef NikeMare het volgende:
[..]
Welk nummer van Computer Idee was dat?
Soms staan er best kewle dingen in die CID
/edit Alleen geen puzzel
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
ah.. ja, intel inside he?Op Wednesday 14 March 2001 13:10 schreef MisterSmith het volgende:
Hey Norvana, je bedoelt vast deze
[afbeelding]
Zou wel geinig zijn om zoiets te maken
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Duivels overgeclocked !MSI K7T Pro + Duron 600@666, 128 Mb @148Mhz, Geforce 2 MX 32 Mb 190/175, Quantum Fireball 12,7 Gb, 17" Lifetec, SBlaster Live! 1024
hmm, 1 toets voor Ctrl-Alt-Delete.. zou moeten kunnen. Ik bedoel, met AT-toetsenborden zou het niet zo moeilijk zijn, want dan is het gewoon de scancodes sturen. eerst Ctrl-down, dan Alt-down en Del-down. Volgens mij kan PS2 niet zoveel moeilijker zijn. Misschien kun je zelfs gewoon een knop op je kast bouwen die Ctrl-Alt-Delete doet
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Die zit er al op in de vorm van de resetknopOp Wednesday 14 March 2001 22:56 schreef corani het volgende:
hmm, 1 toets voor Ctrl-Alt-Delete.. zou moeten kunnen. Ik bedoel, met AT-toetsenborden zou het niet zo moeilijk zijn, want dan is het gewoon de scancodes sturen. eerst Ctrl-down, dan Alt-down en Del-down. Volgens mij kan PS2 niet zoveel moeilijker zijn. Misschien kun je zelfs gewoon een knop op je kast bouwen die Ctrl-Alt-Delete doet
Moet een makkie zijn in delphi als je t mij vraagt, alleen ff de hex code die het toetsenbord dan verzend achterhalen.
Het programma moet bij bv scroll lock een andere hexcode naar windows api verzenden dan de standaart hexcode.
heb helaas delphi nu niet op mn pc
Het programma moet bij bv scroll lock een andere hexcode naar windows api verzenden dan de standaart hexcode.
heb helaas delphi nu niet op mn pc
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
gewoon kabels verwisselen en solderen.
Heb hier een zo iets liggen alleen dan niet control alt del maar win toetsen
Heb hier een zo iets liggen alleen dan niet control alt del maar win toetsen
Dan moet je daar vooral maar eens op drukken in windows, vriendDie zit er al op in de vorm van de resetknop
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
ik heb er 1 uitgezocht waar ie dus niet op zit !
is dan ook een compaq !
is dan ook een compaq !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
inderdaad. dat plaatje bedoel ik. en heb ondertussen een schema gevonden van dat ic op het toetsenbord. is inderdaad een combinaite van pootjes verbinden. ik ga zometeen (als ik op het werk zit) dat ding proberen te maken. of het werkt..?? hehe lijkt me wel leuk jah. en dan op je huidige toetsenbord een verloop maken datje hem daarop kan aansluiten
hij toet het
niet helemaal zelf gedaan maar hij werkt. is wel appart gezivht nou nog doosje eromheen. dan is ie ook nog om aan te zien
Pagina: 1