Toon posts:

1kit of 2kits Kingston valueram

Pagina: 1
Acties:

• Ariel2
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-04 09:44
In de nieuwe BBG voor nov wordt bij de gamepc de Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G aangeraden. Kan iemand mij vertellen of het uitmaakt/wat het verschil is of je de Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G in 2kits neemt of in 1 kit? Op hardwareinfo.nl raden ze namelijk de KVR1333D3N9/4G (1kit) aan...Ik ben namelijk van plan om een AMD Phenom II X4 955 Black Edition en een Asrock 870 EXTREME3 te kopen en vroeg me af of het ene beter is dan het andere (zoniet dan houdt ik denk ik liever een channel over voor mogelijk later nog meer geheugen erbij te gooien) BVD!

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:44

_the_crow_

Rare vogel

Minder dimmetjes houdt de mogelijkheid open voor het uitbreiden later en het is niet duurder volgens de pricewatch. Dus de keuze lijkt mij in ieder geval duidelijk: 1kit van 2x2GB (Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G ). :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:29
Je wilt het liefst dual channel draaien (bij sommige mobo's triple chanel) want dat is sneller dus koop je de K2/4G (kit of 2 / 4GB).
Een losse module kopen (de gewone 4G) is dus niet zo handig.

Wil je later nog eens uitbreiden dan is dat met de K2 geen probleem, de meeste moederborden hebben 4 sloten.

[Voor 7% gewijzigd door job op 17-10-2010 20:12]

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:44

_the_crow_

Rare vogel

Edit: Ok, dat had ik zelf schijnbaar verkeerd begrepen.

Bottomline is, koop 2x2GB modules. Dan zit je goed. :)

[Voor 88% gewijzigd door _the_crow_ op 17-10-2010 18:59]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee