Kyro2 verslaat de GeForce2Ultra in Serious Sam!

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik heb dit nieuwtje ook al naar Tnet gesubmit, maar die hebben het volgens mij erg druk vandaag;)
Kijk/lees en huiver:tiling is the way to go

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435

Ik hoop dat deze heren, ook nog een keer een highend chippie uitbrengen:9
Dit kan wel eens DE knaller worden, deze zomer.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Hoe zou de Kyro 1 het dan doen...die is ongeveer hetzelfde alleen 0.25 ipv 0.18 micron...

Ik heb de 64 mb versie hier nl liggen....

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
De Kyro1 draait op 115 mhz core, maar hij zou zeker in de buurt van de GTS kunnen komen in SS dan tenminste.

Ik sta nog steeds versteld van deze resultaten...

Verder denk ik dat de Radeon ook beter zal scoren als de beloofde triple texturing eenmaal werkt.

Niet op voorraad.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sneller dan een Geforce2 Ultra en dat voor een adviesprijs van $150!

* Dyxtra is erg onder de indruk...

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Dat word mijn volgende kaart!!

Maar het blijft de vraag of ze hiermee een goede positie op de markt kunnen krijgen voor 3d-kaarten in pc's.....

Vergeten:
Jammer dat ze de Kyro I niet mee hebben vergeleken... dan kun je het verschil tussen de 115 en 175 mhz zien...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
He, ik ga ook een Kyro 2 kopen, ik merk dat de Viper2 nu al een bottleneck is op mijn systeem...
nvidia kan van mij de pot op (op dit systeem met een GF2U haal ik zelfs met een savage4 meer 3d marks...

• stylezzz
  • Laatst online: 26-08 23:14
Op dinsdag 13 maart 2001 18:44 schreef _JGC_ het volgende:
He, ik ga ook een Kyro 2 kopen, ik merk dat de Viper2 nu al een bottleneck is op mijn systeem...
nvidia kan van mij de pot op (op dit systeem met een GF2U haal ik zelfs met een savage4 meer 3d marks...
Huhuhuhuuuu. Sorry hoor maar ik zou eerst eens iets doen aan die K6/3 proc van je. Ik denk dat vrijwel elke 3d-kaart gewoon gigantisch afgeremd word oor die proc. (en waarschijnlijk is die savage4 iets minder cpu afhankelijk ofzo als die GF2 Ultra want in die zin sla je gewoon poep uit....;))

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Die kaart is echt super, hij is goedkoop en SNEL. Dit kan nog een goede concurrent worden voor Nvidea en ATI. Das natuurlijk goed voor de prijzen :) .

Als ik naar de MX resultaten kijk vind ik hem in vergelijking helemaal wegvallen, en laat ik nou net een MX hebben :( .

Eppie

• DarkShadow
  • Laatst online: 26-08 00:46
vooral bij Nvidia mogen die prijzen wel eens omlaag, kheb nix tegen een geforce 3, amar die prijs is niet te betalen. dit is idd goed voor de concurrentie. :)

• DarkShadow
  • Laatst online: 26-08 00:46
Ati radeon 64 mb komt daar ook niet zo mooi uit de test :( , maar ik heb in 1600 bij 1200 een hogere score in QIIIA, 43 fps, tegenover 36 uit de test, hoogste settings,

• _JGC_
Op Tuesday 13 March 2001 19:20 schreef dominator het volgende:

[..]

Huhuhuhuuuu. Sorry hoor maar ik zou eerst eens iets doen aan die K6/3 proc van je. Ik denk dat vrijwel elke 3d-kaart gewoon gigantisch afgeremd word oor die proc. (en waarschijnlijk is die savage4 iets minder cpu afhankelijk ofzo als die GF2 Ultra want in die zin sla je gewoon poep uit....;))
Is toevallig wel een K6/3+, maar ik neem ff iets terug van de savage4... Heb vanmiddag een kwak 3 test gedaan met een viper2, alle OpenGL cores ff testen. Kwam wel redelijk uit. Ben nu in datzelfde systeem kwak 3 aan het testen met een savage4, en die haalt toch echt precies 1/2 van die viper2 score...
Als je een nvidia in een K6 systeem kwakt, doet dat ding nog minder dan een S3 kaartje waar iedereen zo op zit te zeiken...

BTW: Ik ga dit hardmaken in het weekend, dan komt hier iemand met een GF2MX (Asus)

Verwijderd

Alsek geld had, en zoiet mocht kopen enzo, dan zouek da zeker binnegehaald hebbe, zalig alternatief voor nvidia, en ni (te) duur

• stylezzz
  • Laatst online: 26-08 23:14
Op Tuesday 13 March 2001 21:19 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Is toevallig wel een K6/3+, maar ik neem ff iets terug van de savage4... Heb vanmiddag een kwak 3 test gedaan met een viper2, alle OpenGL cores ff testen. Kwam wel redelijk uit. Ben nu in datzelfde systeem kwak 3 aan het testen met een savage4, en die haalt toch echt precies 1/2 van die viper2 score...
Als je een nvidia in een K6 systeem kwakt, doet dat ding nog minder dan een S3 kaartje waar iedereen zo op zit te zeiken...

BTW: Ik ga dit hardmaken in het weekend, dan komt hier iemand met een GF2MX (Asus)
Jah, en wat bewijs je dan? Een nvidia kaart heeft meer te lijden onder een trage proc als een s3 kaart? Issie daardoor slecht? Daggut nie! Ik denk ook dat die Viper2 wel een stukje sneller zal worden als je eens een upgrade naar p3/athlon niveau zou doen.

• _JGC_
Laten we dat eens testen. Zoals het nu lijkt, zit die viper2 op z'n limit (Framerates stijgen naarmate je verder overklokt).
Ik ga in het weekend die kaarten vergelijken in zowel mijn eigen systeem,als een te bouwen Duron 800 @ 133MHz FSB, dus dan zien we wel wat beter is.

Verwijderd

ff omhoog halen....

Zijn er ergens anders ook goede reviews over de Kyro 2 ??

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 14:17

Millennium

Bug free !!!

Ik wil die Diamond EDGE 3D wel eens zien >:)

Ik weet zeker dat die de G-Force 2 Ultra verslaat. :) :) :)

Rampen bak 2004

• Ramon
  • Laatst online: 15:15
Wie weet wanneer dat beestje in Nederland komt??
Ik wil d'r namelijk eentje kopen....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Half april, my fury friend

kicke die kaart
Dat wordt mijn volgende kaart;
Hercules 4500 evil kyro II 64 mb
potje serious sam iemand.

[HEEE,, jij daar met die gf2 ultra
effe gamen????]

Verwijderd

hoe zit het met de drivers?

(anders ga ik em ook hale)

Verwijderd

Hoop dat ze 1 driver versie uitbrengen, en meteen een zeer goede... ik heb een Kyro 1, dus die GTS-en moet ik ook wel voor kunnen blijven... weet alleen niet hou de drivers er nu voor staan...

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ja maar het scheelt niet veel en met andere games is de gf2 ultra veel sneller

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 20:00 schreef frenkpie het volgende:
ja maar het scheelt niet veel en met andere games is de gf2 ultra veel sneller
En hij verslaat ook straks de Geforce 3 en de Radeon 2 niet. But that's not the point!!!!!!!. Het gaat hem om die prijs!! ( goedkoop en supersnel )Maar je toch heb ik liever een ATI kaart.

• _JGC_
Op Thursday 15 March 2001 01:01 schreef Millennium het volgende:
Ik wil die Diamond EDGE 3D wel eens zien >:)

Ik weet zeker dat die de G-Force 2 Ultra verslaat. :) :) :)
Is ook een nvidia kaart, ik gebruik em nog steeds voor geluid (beter dan die SB16 die ook in mijn systeem zit)...

Ik zet em alleen in mijn sig omdat ik ook bij de nvidiot gang wil horen :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
ik ben een echte nvidiot member >:)
Pagina: 1