Toon posts:

Insteekkaart van KPN Digitenne in bruikleen terugsturen?

Pagina: 1
Acties:

• TimoDimo
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-09 22:38
Ik wil een insteekkaart kopen voor mijn LCD TV. De goedkoopste manier lijkt me om een nieuw Digitenne abonnement aan te schaffen, want dan krijg je 'm gratis, maar deze is in bruikleen. Weet iemand hoe dat in de praktijk gaat? Moet ik de kaart terugsturen bij opzegging of hoeft dit niet? Ik heb eerder ook wel eens een Single Tuner van KPN niet hoeven terug te sturen na abonnementsbeëindiging.

Weet verder iemand of ik zo'n kaart ergens anders misschien wat goedkoper kan krijgen? In de losse verkoop bij KPN is hij 65 euro. Ik kan me voorstellen dat de kostprijs een stuk lager ligt en ik hem ergens anders voor minder kan krijgen. Het gaat om een zogenaamde Conax versleutelings CAM (ik heb al een smartcard, antenne en power inserter).

[Voor 6% gewijzigd door TimoDimo op 18-10-2010 22:06]

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:16

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
2ehands op Marktplaats?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• TimTimX
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 17:03
Ik heb een aantal maanden geleden twee van die kits extra betaald voor bij m'n abonnement. Na lang zoeken had WDsat toen de goedkoopste:
https://www.wdsat.nl/info/KPN-Digitenne-Starterskit/112

Werkt overigens perfect.

• TimoDimo
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-09 22:38
Bij die winkel zijn ze wel een stuk goedkoper dan bij KPN zie ik. Bij marktplaats worden ze aangeboden vanaf 30 euro, wat helemaal mooi is. Bedankt voor de tips.

En mijn oorspronkelijke vraag... moet je de insteekkaart aan KPN teruggeven als je hem in bruikleen hebt en het abonnement opzegt?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee