Ik wil een insteekkaart kopen voor mijn LCD TV. De goedkoopste manier lijkt me om een nieuw Digitenne abonnement aan te schaffen, want dan krijg je 'm gratis, maar deze is in bruikleen. Weet iemand hoe dat in de praktijk gaat? Moet ik de kaart terugsturen bij opzegging of hoeft dit niet? Ik heb eerder ook wel eens een Single Tuner van KPN niet hoeven terug te sturen na abonnementsbeëindiging.
Weet verder iemand of ik zo'n kaart ergens anders misschien wat goedkoper kan krijgen? In de losse verkoop bij KPN is hij 65 euro. Ik kan me voorstellen dat de kostprijs een stuk lager ligt en ik hem ergens anders voor minder kan krijgen. Het gaat om een zogenaamde Conax versleutelings CAM (ik heb al een smartcard, antenne en power inserter).
Weet verder iemand of ik zo'n kaart ergens anders misschien wat goedkoper kan krijgen? In de losse verkoop bij KPN is hij 65 euro. Ik kan me voorstellen dat de kostprijs een stuk lager ligt en ik hem ergens anders voor minder kan krijgen. Het gaat om een zogenaamde Conax versleutelings CAM (ik heb al een smartcard, antenne en power inserter).
[ Voor 6% gewijzigd door TimoDimo op 18-10-2010 22:06 ]