Toon posts:

site's programma's blokeren

Pagina: 1
Acties:
  • 883 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie,

Ik heb thuis een computer staan Acer en mijn broertje zit heel vaak te gamen call of duty 6

Is het mogelijk om via mijn computer acer zijn computer te blokkeren tegen call of duty zodat hij er niet meer op gaat, Nu wil ik GEEN programma;'s op de laptop installeren want dat verwijderd die toch weer,

ik heb de speedtouch780

alvast bedankt

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 22:18

basdej

OutSystems Consultant

je kan een wachtwoord op die computer zetten?

vraagje, waarom wil je call of duty blokkeren?

Hoi.

Verwijderd

Je kunt poorten blokkeren in je router zodat online CoD niet meer zal werken. Wellicht is het echter beter om je 'probleem' eens met je ouders te bespreken?

• Bloodshot
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2025
Allereerst: Dit riekt naar hacking. Geen topic voor tweakers in dit geval.
Verder: Online blokkeren: Geen probleem: Een MITM-aanval zal werken.
Offline blokkeren: Enkel door verbinding met zijn laptop te maken en vervolgens de boel te saboteren.
Maar verwacht niet dat je een cookbook-procedure voor ook maar 1 van beide hier krijgt.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:20

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:57:
Hallo allemaal,

Ik heb thuis een computer staan Acer en mijn broertje zit heel vaak te gamen call of duty 6

Is het mogelijk om via mijn computer acer zijn computer te blokkeren tegen call of duty zodat hij er niet meer op gaat, Nu wil ik GEEN programma;'s op de laptop installeren want dat verwijderd die toch weer,

ik heb de speedtouch780

alvast bedankt
Waarom heeft jouw broertje het recht applicaties te (de-)installeren op jouw computer?

Wel een programma gebruiken, admin-password veranderen en je broertje alleen maar een normale-gebruiker-rechten geven. Daar zijn users in een OS voor uitgevonden.
Bloodshot schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:02:
Waarom vind jij dit hacking? Ik zie dit als normaal user-management of filtering van ip-verkeer. Nogwel op zijn eigen laptop ook nog.

[ Voor 17% gewijzigd door Tukk op 17-10-2010 14:05 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Wie ben jij om je broertje te verbieden om op zijn pc een game te spelen?. Dat lijkt me de taak voor je ouders. (tegen mijn oudste zoon zeg ik er dan meestal OPA achteraan, omdat hij ook wat vaak denkt zijn broertje en zusje te moeten corrigeren)

Verwijderd

Topicstarter
nee ik moet dat van mijn ouders doen,

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan je zijn computer SABOTEREN?

Verwijderd

Dan mogen jouw ouders wel een keer op cursus gaan. Cursus 'hoe moet ik opvoeden' lijkt me wel wat voor ze.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:06:
jouw ouders vragen jou om je broertje zijn computer te saboteren?

LOL

geloof er niks van.

Lees de FAQ nog eens door over wat wel en niet mag ?

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Wat dacht je van DVD doormidden breken en weggooien. Probleem opgelost en veel gemakkelijker als je geen kennis hebt :)

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:01:
Je kunt poorten blokkeren in je router zodat online CoD niet meer zal werken. Wellicht is het echter beter om je 'probleem' eens met je ouders te bespreken?
welk probleem? wat heeft hij er mee nodig wat zijn broertje doet? laat dat maar a/d ouders over.
Beetje pesten ga ik niet mee helpen, zoek het zelf maar uit.

Nukezone FTW

Verwijderd

Powrskin schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

welk probleem? wat heeft hij er mee nodig wat zijn broertje doet? laat dat maar a/d ouders over.
Beetje pesten ga ik niet mee helpen, zoek het zelf maar uit.
Welk probleem? Als je de openingspost van TS leest dan krijg je toch wel enigszins de indruk dat er een probleem bestaat met het spelen van CoD door zijn broertje. Waarop jij dan weer baseert dat het hier 'pesten' betreft is mij compleet onduidelijk.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Aangezien je vraag in "netwerken" staat neem ik aan dat het gaat om spelen online. Dan is een behoorlijke oplossing al genoemd. Porten niet forwarden en wachtwoord op je router/modem.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 22:18

basdej

OutSystems Consultant

internet kabel eruit trekken als hij bezig is lijkt me ook een simpele oplossing?

Hoi.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

nee ik moet dat van mijn ouders doen,
Opvoeding anyone?
Je ouders kunnen hem gewoon opdragen het spel niet te spelen en/of met tijdgrenzen.
Doet hij dat niet, dan is het weg computer. Simpel en doeltreffend.
Daar heb je geen kinderachtige saboteringen bij nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door remco_k op 17-10-2010 14:18 ]

Alles kan stuk.

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Volgende keer even je post nachecken :)

Welke OS heb je? Op Win7 kan je namelijk gewoon 1 specifiek programma of port blokkeren bij Windows Firewall.

Control Panel -> Windows Firewall -> Advanced Settings
  • Nu moet je bij inbound- en outbound rules nieuwe regels maken. Klik "New Rule..."
  • Kies nu Program en ga naar je Steam folder en dan "steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe" er achter en klik next
  • Kies Block the connection en klik twee keer next
  • Vul nu gewoon iets als "MW2" in ofzo en klik Finish
  • Doe nu het zelfde bij outbound rules
Ik heb Win7 in het engels

• Bloodshot
Tukk schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:04:
Waarom vind jij dit hacking? Ik zie dit als normaal user-management of filtering van ip-verkeer. Nogwel op zijn eigen laptop ook nog.
Je bedoelt dat een MITM-aanval op een computer die niet van hemzelf is, of het andersinds verstoren van de normale operatie van iemand anders *geen* hacking is...?
Wat is dan wel jouw idee bij hacking?

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bloodshot schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:37:
[...]
Je bedoelt dat een MITM-aanval op een computer die niet van hemzelf is, of het andersinds verstoren van de normale operatie van iemand anders *geen* hacking is...?
Wat is dan wel jouw idee bij hacking?
Het grote verschil begint bij het feit dat hij aangeeft dat het zijn eigen laptop is.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Tukk schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Het grote verschil begint bij het feit dat hij aangeeft dat het zijn eigen laptop is.
Hij geeft toch echt duidelijk aan of het mogelijk om via 'zijn computer Acer' de computer van zijn broertje te blokkeren :) . Al moet ik eerlijk toegeven dat er wel eens duidelijkere topics zijn geweest, maar toch :)

• sfranken
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-02 06:30
[...]

Dat kan ik niet uit zijn post opmaken anders

• Bloodshot
Is het mogelijk om via mijn computer acer zijn computer te blokkeren tegen call of duty
Ik heb een stuk uit de topic-start geknipt waar ik meen uit op te mogen maken dat de TS vanuit *ZIJN* computer iets wil blokkeren op de computer van iemand anders.

Edit: @Tukk: Geen probleem. Zo duidelijk was de TS nou ook weer niet... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bloodshot op 17-10-2010 15:14 ]

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bloodshot schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

[...]

Ik heb een stuk uit de topic-start geknipt waar ik meen uit op te mogen maken dat de TS vanuit *ZIJN* computer iets wil blokkeren op de computer van iemand anders.
offtopic:
Ik sta hierbij gecorrigeerd

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Is het mogelijk om via mijn computer acer zijn computer te blokkeren tegen call of duty zodat hij er niet meer op gaat..
neigt naar hacking en sabotage daar zijn andere fora voor

edit: spuit 11 :+

verder als je zijn pc saboteert of hacked, dan mag je broertje hier wel een account maken om om hulp te vragen om jouw daden ongedaan te maken..

[ Voor 21% gewijzigd door Brilsmurfffje op 17-10-2010 15:05 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 19:21

lordsnow

I know nothing

Je kan op de PC van je broertje ook het HOST bestand aanpassen, en een regel toevoegen waar het adres van de CoD server verwijst naar 127.0.0.1.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Misschien de makkelijkste manier als de router/modem in de meterkast staat is het volgende:
Label de kabel (want online gamen en draadloos is toch ruk ;) ) van je broertje en haal gewoon op de gezette tijden die kabel eruit.

Maar mocht hij eigenlijk huiswerk moeten maken en daarbij internet nodig hebben dan moet je de specifieke COD poorten naar een ander ip mappen of gewoon blocken (net wat je modem ondersteund) Verder uPnP uitzetten want anders kan de COD app zelf de poorten tijdelijk mappen ;)

Verder iets met opvoeding enz...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:04

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verder: Online blokkeren: Geen probleem: Een MITM-aanval zal werken.
Iemand van die leeftijd en een MITM aanval zie je het al voor je :+ ...

Jongetje, ga eens je huiswerk maken .. goed voorbeeld geven voor je broertje ;)

www.maartendeboer.net

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:36
Laat je ouders is verdiepen in "ouderlijk toezicht" of in de Engelse variant, parental controls.
Meer hier: klik

Filmpje over de werking van MS, of Youtube filmpje ( beide in het Engels):
YouTube: Using Parental Controls - Windows 7
Ouderlijk Toezicht
Ook als u niet altijd over de schouders van uw kinderen meekijkt, kunt u beperkingen instellen voor hun computergebruik en ze ook online veilig houden.

In Windows 7 kunt u met Ouderlijk toezicht aangeven hoe lang uw kinderen achter de computer mogen zitten. Ook kunt u aangeven welke programma's en games ze mogen gebruiken en, misschien nog belangrijker, wanneer. Met Ouderlijk toezicht in Windows Media Center kunt u tevens de toegang tot aanstootgevende tv-programma's en films blokkeren.

Bescherm uw kinderen wanneer ze online zijn en download Windows Live Family Safety. Met dit gratis programma kunt u bepalen welke websites uw kinderen kunnen bekijken en met wie ze online kunnen praten. Het programma biedt ook handige en eenvoudig te lezen rapporten van hun onlineactiviteiten.
Windows Live Family Safety is misschien ook goed leesvoer: klik

[ Voor 62% gewijzigd door Yippie op 17-10-2010 19:04 ]

• Bloodshot
Phas0r schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:39:
Iemand van die leeftijd en een MITM aanval zie je het al voor je :+ ...
*kuch*script-kiddie*kuch* 8)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:58

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hallo allemaal,

ik heb de speedtouch780

alvast bedankt
Ik denk dat jij dit probleem lekker bij je ouders moet neerleggen. Ik snap uberhaupt niet waarom jij niet wilt dat je broertje CoD speelt. Daar heb jij toch geen last van.

Hoe dan ook: Dit is niet iets wat we hier gaan bespreken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.