Toon posts:

wachtwoord kwijt linksys wrt 610n

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

heb sinds kort de wrt 610 als router maar nu kom ik niet meer in mijn instellingen terwijl ik de wachtwoorden had opgeschreven.

Mijn vraag is dus; hoe kan ik de standaard wachtwoorden(volgens mij admin,toch? )terug zetten?
Dacht het te doen via de rode knop maar dat werkt niet volgens mij of doe ik iets verkeerd?(vast)

Hartelijk dank.

Jan

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-02 05:33

InFamous

excommunicado

als het goed is door je router te resetten aan de achterkant heb je weer het standaard 12345 wachtwoord.

Formerly known as Ragdoll

• Sundown89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Google: linksys wrt 610n reset howto

3e hit: Userguide

Quote uit userguide:
Reset: There are two ways to reset the Router’s factory defaults. Either press and hold the Reset Button for approximately Five seconds, or restore the defaults from Administration > Factory Defaults in the Router’s web-based utility.

Klein beetje moeite kan geen kwaad. :)

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:41:
Hallo allemaal.

heb sinds kort de wrt 610 als router maar nu kom ik niet meer in mijn instellingen terwijl ik de wachtwoorden had opgeschreven.

Mijn vraag is dus; hoe kan ik de standaard wachtwoorden(volgens mij admin,toch? )terug zetten?
Dacht het te doen via de rode knop maar dat werkt niet volgens mij of doe ik iets verkeerd?(vast)

Hartelijk dank.

Jan
Hou die rode reset knop wel ff een paar seconden ingedrukt.
Normaal gesproken komt je router weer in 'default mode'

Verwijderd

Topicstarter
Makkelijk om altijd meteen te zeggen "google"!! ;-)

Heb ik gedaan maar kon het niet vinden.

De rode knop in gedrukt houden had ik gedaan maar zal nu even kijken of ik hem dan wel goed ingedrukt hield.

in ieder geval bedankt voor de wel heel snelle reactie.

gelukt!!!
inderdaad moest ik hem langer ingedrukt houden 8)7

bedankt in ieder geval.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 21:38 ]