[Adsense]Alleen eigen adverteerders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik wil voor een aardig grote website adsense gaan opzetten. Maar hiervoor wil ik niet alleen de ads gebruiken die Google voor mij uitzoekt maar ook eigen ads. We hebben namelijk contracten met adverteerders dat we hun banners laten zien op de site, maar ik wil niet een eigen ad systeem maken omdat AdSense hiervoor al prima tools heeft.

Dus is het mogelijk om alleen specifieke banners te tonen op mijn site van andere Adsense accounts die ik met de hand kan specificeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wat zegt de documentatie danwel klantenservice van Google daarover? Heb je daar al onderzoek naar gedaan? Er zit een heel kantoor van Google hier in Nederland om dergelijke vragen te beantwoorden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wil je echt alleen je eigen banners tonen of wil je je "eigen" banners enkel voorrang verlenen boven de standaard?

1e scenario lijkt me vrij onwaarschijnlijk ( het is redelijk tegenstrijdig met het hele adsense concept )
2e scenario lijkt me opzich wel iets voor te regelen, maar dan moet je contact opnemen met Google:)

Bedenk echter wel goed van te voren dat je hiermee je commerciele speelruimte voor ads nihil maakt. Een grote klant die 10% korting wil hebben als hij 3 maanden gaat adverteren, die moet dat opeens met Google gaan regelen en niet met jou. Als het een beetje grote website is betwijfel ik of je dit wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43
Wellicht is dit iets voor je: http://www.openx.org