Toon posts:

internet/gaming cafe in regio rotterdam/Den Haag

Pagina: 1
Acties:

• brothermaynard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 19:36
Hallo allemaal,

ik moet komende tijd voor enkele cursussen in Rotterdam zijn en eenmaal ook in Den Haag, met overnachting. In het verleden zag ik op internet dat in die regio wel wat game cafe's zijn, zijn die er nog? Google vind ze niet meer en levert alleen nog het internet/gamecafe in Enschede op. Weet iemand of er iets dergelijks nog in de ZuidHollandse randstad bevind? Anders moet de laptop mee voor de avonduren in het Hotel

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

In Rotterdam zat dacht ik The Game Syndicate, volgens mij daar bij de kubuswoningen.
@ Hieronder
Ah was al een tijdje geleden dat ik daar was.. lees 8 jaar ofzo :P

[Voor 32% gewijzigd door m0nk op 17-10-2010 09:36]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Sendy
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
De gamesyndicate bij Blaak is er al een tijdje niet meer.

• Sjaack
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

Sjaack

wat moet aan het vermijden

m0nk schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 08:46:
In Rotterdam zat dacht ik The Game Syndicate, volgens mij daar bij de kubuswoningen.
@ Hieronder
Ah was al een tijdje geleden dat ik daar was.. lees 8 jaar ofzo :P
Volgens mij is die ook weg, maar zeker weten doe ik het niet.

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:54
Vroeger had je een game cafe in Scheveningen aan de Dr Lelykade. Helaas zijn ze sinds een jaar gesloten.

• madeinnl
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-03-2020
ik zou je even aanraden met tgs contact te zoeken ik weet niet als die bij de kubuswoningen nog bestaat
de contactgegevens zijn:

Telefoon & mail
Tel. +31 (0)10 2400 924
Fax +31 (0)10 2400 959
andre [@] tgs.eu

verder kan ik je niet vertellen waar er hier in rotterdam nog een gamescafe zit
de oude zat bij de grote bieb
met google vondt ik er ook een paar maar die zeggen mij totaal niets

succes ;)

[Voor 9% gewijzigd door madeinnl op 17-10-2010 13:02]

• brothermaynard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 19:36
waarom verdwijnen al die zaken, daar is toch wel enige markt voor lijkt me? In Utrecht zit ook niets meer, A'dam komt met google niets op, enkel Enschede lijkt het te trekken (wzrd)

• Cave_Boy
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 04:59
Markt?

Het is een zeer snelle markt waardoor de marges erg klein zijn. De hardware moet (wordt door de gamers verwacht) toch wel high end zijn. Men wil namelijk op groot scherm en op high settings hun spel spelen. De internetverbinding moet erg dik zijn liefst glasvezelf of vergelijkbaar. De software moet gekocht worden. Het pand moet betaald worden. Men heeft geen zin om voor 1 uur bijvoorbeeld 10 euro neer te leggen en ik vermoed dat nog laag geschat is. De groep die dit nog wilt doen is erg klein geworden doordat men het thuis ook al heeft.

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-09 21:06
Voor een goede fles Whiskey mag je wel langs komen ;)
Jammer dat gamecafes niet meer rendabel zijn, TGS was altijd wel leuk om es heen te gaan :)

Tegenwoordig zouden ze hier een kantoor hebben:

http://maps.google.nl/map...rAQ&cbp=12,334.26,,0,8.58

Toch maar eens langsgaan voor de gein...

[Voor 61% gewijzigd door Vandread op 18-10-2010 17:44]

Pssst Tesla kopen?

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee