Iomega ext.hdd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn nieuwe Stroom van Iomega Select Desktop 1.5 tb gaat niet uit ? Ik gebruik deze onder W 7 als Back-Up. Er zit geen enkele switch op, dus ik trek de adapterstekker er maar uit. NADAT de Computer uit staat natuurlijk ;) Is er een manier om er toch voor te zorgen, dat deze externe hdd na verloop van ....min. vanzelf uitgaat ? Nu zou ik voor een back-up ook de hdd af en toe aan kunnen zetten, want elke keer die adapterplug eruit, gaat snel stuk of niet ? ___Dit is mijn 1ste bericht hier___al vaak deze site tegengekomen via Google. Dus nu maar Member en ik hoop dat iemand de kennis heeft voor deze vraag ! Alvast mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link naar het product: pricewatch: Iomega 1.5TB 3.5" USB2.0 Select Desktop EU 1.5TB Zwart

Hier: http://www.amazon.co.uk/I...-Hard-Drive/dp/B001MW4GYG
schrijft iemand dit:
"...the drive doesn't sense via the USB that the host PC has been turned off so is permanently spinning, there's no on/off switch so you have to crawl on the floor to unplug it, the cables are 1-metre long which is probably acceptable for most users and, lastly, the Power adaptor plug is enormous"

Dus dat schijnt een probleem bij die externe schijven te zijn.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Iomega zo dom is. Zou het een fabrieksfout zijn ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 20:45 ]