TV-out op radeon :(

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
Ik ik de radeon 32 MB sdr +tv-out, en wil nu het beeld opnemen met mijn videorecorder.
Daarvoor heb ik de s-videokabel dmv een scart stekker op mijn videorecorder aangesloten, maar ik krijg alleen maar een zwart/wit beeld op mijn videorecorder, als teken dat ie s-video niet zo leuk vind.

Wie weet waar ik een s-video -> composiet (gewoon video) kan kopen volgens de electronica zaken bestaan ze niet

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Dat wat je wil opnemen is niet per ongeluk een film in NTSC formaat he? Want dan krijg je in PAL zowiezo een zwart/wit beeld.

• Gabriel_Knight
Nee de windows desktop verschijnt ook in zwart/wit

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
kheb er wel eentje gezien op een foto, volgens mij bij een review van de G450 van Matrox, maar dat weet ik niet zeker, ik heb iig een omzetter van S-video naar composiet gezien. maar ik kweenie waar je ze kan kopen.

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik heb er lekker een :) zat bij mijn videokaartje (asus v3800 deluxe (nVidia TNT 2 :)))

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Gewoon die 2 draadjes voor het video signaal aan mekaar knopen (niet de nul!)

Verwijderd

Heel simpel een video-tulpje gebruiken (je weet wel zo'n gele) even converten naar scart, met een leuk plugje: e-voila!

• Gabriel_Knight
en dat werkt dus niet :(

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 19:03 schreef Daneel het volgende:
Dat wat je wil opnemen is niet per ongeluk een film in NTSC formaat he? Want dan krijg je in PAL zowiezo een zwart/wit beeld.

Nee de windows desktop verschijnt ook in zwart/wit
staat je uitgang dan wel op pal ingesteld ?

eem s-video naar composiet verloopstukkie zijn wel te krijgen en kosten denk ik een tientje

• Gabriel_Knight
Hoe zou ik mijn uitgang op PAL moeten zetten?
Als ik het juist heb, heeft de fabrikant de kaart zelf in het bios van de kaart ingesteld op PAL/NTSC. Ik ga er maar vannuit dat het een PAL kaart is.

Ben al een aantal electronicazaakjes afgeweest, maar geen van allen konden ze me helpen aan zo'n s-video -> composiet

Verwijderd

foute tread
Pagina: 1