Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WLM 2011 emoticons vervangen door andere/oudere set?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus onlangs de nieuwe messenger geïnstalleerd, namelijk windows live messenger.
dat het onnodig lastige functies heeft houdt ik maar terzijde, want het "probleem" waar ik jullie hulp om wil vragen is het volgende: de standaard emoticons hebebn een pimp gekregen waardoor deze er heel dom uitzien, moderner maar dit was dus totaal niet nodig.

Nu is mijn vraag of ik ergens in zn map de nieuwe set weg kan doen en de oude set erin zetten.
Het enige wat ik heb kunnen vinden is de savefolder van de custom emoticons,
C:\Users[username]\AppData\Local\Microsoft\Messenger[msnnaam]\ObjectStore\CustomEmoticons

2e vraag:
er zou een mogelijkheid zijn om te chatten met je facebook vrienden, zoals de FB chat, maar dan in wlm, heb dit alleen nergens kunnen vinden.

synchronisatie duurde even.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij zitten de emoticons voor WLM in een DLL file, net als de standaard icoontjes, die je ook aan snelkoppelingen kan hangen en zo. Ik weet echter alleen niet welke file dat is, meestal zijn dat .dll files. Anders zit het denk ik hardcoded in WLM.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
WLM = natuurlijk geen OS :+ >>MOVE>> CSA

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:21

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dit is niet mogelijk. Je kan alleen nog een oude versie installeren, die had ik nog in mijn downloads map en installeer die nu...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titelfix, je probleem toegevoegd aan "WLM 2011"

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rainboww
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dit is wel mogelijk met een resource editor (bijv. Reshack).
Je moet dan msgsres.dll openen en dan onder de map 4000 staan de iconen (bij WLM 2009 vanaf nr. 202).
Vervolgens klik je met de rechtermuis op de sleutelnaam (1043 of 1033, taalafhankelijk) en dan "replace resource".
Ik heb nog niet de nieuwe WLM 2011 getest, maar dit zou bijna hetzelfde moeten zijn.
Bedenk je dan wel dat je dit alleen lokaal vervangt (bij jou), de andere kant van je gesprek zal nog steeds de nieuwe standaardicoontjes van msn tonen, tenzij zij ook msgsres.dll vervangen!
Pagina: 1