Laptop windows installatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10-2023
Hey,

ik was windows 7 aan het installeren op mijn laptop, en toen kreeg ik een melding onder de installatie dat er geen CD/DVD drivers gevonden waren, en dat deze noodzakelijk waren om de installatie voort te zetten.
Ik zocht even op Google, en er zijn meerdere topics aan gewijd waar geen oplossingen uit zijn gekomen.
Ook kon ik nergens goede Windows 7 drivers voor mijn CD/DVD vinden.
Ik dacht.. dan installeer ik even XP en daaroverheen weer Windows 7.. nu krijg ik bij de XP installatie een bluescreen, dat ik moest controleren op antivirus en een hardeschijfcontrole moest draaien.
Ik weet nou niet meer wat het probleem is en waar ik het moet zoeken :?.
Mijn laptop is een HP 530

Gr.
Joachim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
wat je zou kunnen doen is de ISO op usb stick zetten en dan vanaf usb installeren

http://wudt.codeplex.com/

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
Powershell schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:30:
wat je zou kunnen doen is de ISO op usb stick zetten en dan vanaf usb installeren

http://wudt.codeplex.com/
Windows XP en -7 heb ik vanaf USB geinstalleerd, maar toen kwam ik op die fouten als beschreven hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
killking463 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

Windows XP en -7 heb ik vanaf USB geinstalleerd, maar toen kwam ik op die fouten als beschreven hierboven.
waarom meld je niet even in je post dat je Windows 7 al hebt geprobeerd te installeren vanaf een USB stick :? dit is gewoon cruciale informatie voor een openingspost!

dus als je installeerd vanaf een USB stick zeurt windows tijdens installatie nog steeds om een cd/dvd driver :? heel apart. installeer nog eens vanaf stick zonder die DVD speler in het slot anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceful_turing
Powershell schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

waarom meld je niet even in je post dat je Windows 7 al hebt geprobeerd te installeren vanaf een USB stick :? dit is gewoon cruciale informatie voor een openingspost!

dus als je installeerd vanaf een USB stick zeurt windows tijdens installatie nog steeds om een cd/dvd driver :? heel apart. installeer nog eens vanaf stick zonder die DVD speler in het slot anders
Ik zit op een laptop, en heb in de BIOS geen mogelijkheid de CD-speler uit te schakelen, laat staan eruit halen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
killking463 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

Ik zit op een laptop, en heb in de BIOS geen mogelijkheid de CD-speler uit te schakelen, laat staan eruit halen O-) .
onderkant van de laptop zit meestal een schuiver die je kan gebruiken om hem te verwijderen :? (al ken ik dat specifieke model niet moet ik je bekennen)

Pagina: 1